خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » تمدید مجدد ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم

تمدید مجدد ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم

رئیس مرکز جذب وزارت علوم از فراهم شدن فرصت مجدد جهت ثبت نام در فراخوان جذب اعضای هیات علمی در سال ۹۹ خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محمد رضا رضوان طلب در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: به دنبال اصرار فراوان عده ای از متقاضیان که در فرصت فراخوان جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم نتوانسته بودند ثبت نام کنند و به میمنت روز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها یک فرصت استثنایی در اختیار متقاضیان جامانده از ثبت نام قرار می گیرد.

وی ادامه داد:  سامانه جذب از ساعت یک بامداد روز یکشنبه سی‌ام آذر ماه ۹۹ تا ساعت ۲۳ همین روز بازگشایی می شود و متقاضیان می‌توانند از این فرصت برای ثبت نام استفاده کنند.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم افزود: امید است همه ما مورد عنایت این بانوی استقامت و ایثار در تمامی شئونات زندگی قرار گیریم.

همچنین ببینید

تغییر فرایند جذب خویشاوندان اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی، مصوبه جدید مرکز جذب وزارت علوم را به روسای …

۶ دیدگاه

  1. با سلام من به خاطر اینکه سنم ۴۰ روز بزرگتر از تاریخ اعلام شده وزارت علوم است، دانشگاهی که تقاضا دادم در مراحل اولیه عدم تایید زده و نوشته کبر سن. کسی اطلاع داره راهی برای حل این مشکل هست؟

  2. با سلام . لطفا امسال هم مثل سال های قبل مرحله دوم فراخوان که ماه بهمن برگزار میشده است را داشته باشید. این فرصت را از کسانی که برای تحصیل زحمت کشیده اند دریغ نکنید.

  3. با سلام و عرض خداقوت خواهشمند است در صورت امکان بدلیل بیماری کرونا که خیلی از عزیزان متقاضی ثبت نام در فراخوان جذب هیئت علمی در بازه زمانی تعیین شده و یا تمدید شده یا خود درگیر بیماری بوده اند و یا از عزیزان بیمارشان مراقبت میکرده اند .لذا خواهشمند است استثنا تمدید مجدد بفرمایید . اجرکم عندا…????

  4. یک مصاحبه با دکتر رضوان طلب انجام شد در آغاز فراخوان و ایشون گفتن امسال هم مانند سالهای گذشته دو فراخوان خواهیم داشت. اما الان میگن فقط یک فراخوان داریم. متاسفانه در مرکز جذب کسی پاسخگو نیست.

  5. کل فراخوان ها چیزی جز سر کاری نیست.
    از یه طرف ظرفیت پذیرش دکترا رو بردین بالا از یه طرف ظرفیت جذب رو اینقدر محدود کردین که کسی که متقاضی جذبه باید تا ۵۰ سالگی منتظر بمونه
    واقعا متاسفم برای وزارت علوم که ادعا داره اداره جامعه رو بدن دست متخصصان پرورش یافته خودشون اما حتی نمیتونه دانشگاه های زیر نظر خودشو مدیریت کنه و براشون استراتژی و برنامه ارائه بده که اینجور سرمایه انسانی کشور رو نابود نکنه

    • خب چرا رفتی دکترا خوندی برادر؟ من سال ۹۰ وارد دکترا شدم. همون زمان گفتند که دکترا نخونید که تقریبا اشباع شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *