خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » توافق وزارت علوم و هیات عالی جذب برای حل مشکل بورسیه‌ها

توافق وزارت علوم و هیات عالی جذب برای حل مشکل بورسیه‌ها

دبیر هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد که بر اساس توافق وزارت علوم و هیات عالی جذب شورا، مشکل اکثر بورسیه ها حل شده و جایابی خواهند شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

جواد محمدی در گفتگو با مهر در مورد آخرین وضعیت فراخوان تعیین تکلیف بورسیه‌های بلاتکلیف در سال جاری گفت: بورسیه‌هایی که در این فراخوان شرکت کرده و واجد شرایط بودند فقط ۱۰ نفر بودند.

وی با بیان اینکه مشکل اکثر بورسیه‌ها رفع شده است، افزود: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، وزارت علوم تحقیقات و فناوری به همراه هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی موضوع را پیگیری می‌کنند.

دبیر هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: هیأت عالی جذب شورا درباره بورسیه‌ها جلسه مشترکی را با وزیر علوم داشتند و با شرایطی که وزارت علوم و دبیرخانه شورا به توافق رسیدند، مشکل اکثر بورسیه‌ها حل می‌شود.

وی ادامه داد: برای جایابی بورسیه‌هایی که شرایط علمی لازم را دارند حتی تفاهم نامه‌ای هم امضا شده است.

به گزارش مهر، پیش از این رئیس هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرده بود: بر اساس ۴ لیست اعلامی توسط مجلس شورای اسلامی، هیأت مرکزی جذب وزارت علوم، سازمان امور دانشجویان و هیأت عالی جذب، ۵۴ نفر شرایط ثبت نام در این فراخوان را دارند.

وی یادآور شده بود: بعد از ثبت نام و بررسی بورسیه‌های بلاتکلیف، دانشگاه‌ها ۱۰ روز مهلت دارند که ثبت نام‌کنندگان را تعیین تکلیف کنند و در غیر این صورت هیأت مرکزی جذب بر اساس اختیاری که دارد، رسیدگی خواهد کرد.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *