خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » امکان دریافت اینترنت رایگان توسط استادان حق التدریس

امکان دریافت اینترنت رایگان توسط استادان حق التدریس

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: استادان حق التدریس دانشگاه‌ها هم مانند اعضای هیات علمی، می‌توانند اینترنت رایگان دریافت کنند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزارت علوم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان برای استادان اظهار کرد: با پیگیری های وزارت علوم و موافقت وزیر ارتباطات امکان ثبت نام استادان دانشگاه های سراسر کشور برای دریافت اینترنت رایگان تا شنبه، ۱۰ آبان تمدید شد. زیرا تعدادی از استادان دانشگاه‌ها هنوز بسته اینترنت رایگان را دریافت نکرده اند.

او افزود: استادان حق التدریس دانشگاه‌ها هم مانند اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها مشمول دریافت اینترنت رایگان هستند.

معاون آموزشی وزارت علوم درباره تخصیص اینترنت به استادان حق التدریس گفت: بسته اینترنت رایگان به این استادان نیز تخصیص پیدا می‌کند، لیست اسامی استادان باید توسط دانشگاها به وزارت علوم  معرفی شود.

او تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و باتوجه به شیوع ویروس کرونا مقرر شده است سامانه ای برای استادان حق التدریس برای دریافت اینترنت رایگان بارگذاری شود.

استادان دانشگاه‌ها می‌توانند جهت ثبت نام و بهره مندی از اینترنت رایگان به سامانه ictgifts.ir مراجعه کنند. در این مهلت فقط استادانی می‌توانند برای دریافت هدیه ۱۲۰ گیگابایتی رایگان ثبت نام کنند که پیش از این اقدام به این کار نکرده باشند. استادانی که قبلا  ثبت نام آن‌ها با موفقیت انجام شده، نیازی به ثبت نام مجدد ندارند.

گفتنی است، وزارت علوم و وزارت ارتباطات برای فراهم آوردن تسهیلات لازم برای دانشجویانی که در ترم تحصیلی جاری از آموزش های مجازی استفاده می کنند، پلتفورم های آموزش مجازی دانشگاه ها را رایگان کرده اند تا دانشجویان متحمل هزینه اضافی نشوند.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

۳ دیدگاه

  1. سلام نزدیک ۱۰ روز ثیت نام کردم پس چرا اینترنت رایگان فعال نمیشه نکنه پشیمون شدن?

  2. من نزدیک ۸ روز ثبت نام کردم پس چرا فعال نمیشه

  3. با سلام
    بنده حق التدریس دانشگاه فرهنگیان ایلام هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *