خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » ابلاغ نیازهای فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه ای به دفتر جذب

ابلاغ نیازهای فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه ای به دفتر جذب

دانشگاه فنی و حرفه ای ظرفیت ها و رشته های مورد نیاز برای فراخوان جذب اعضای هیات علمی در شهریور ۹۹ را دوباره بررسی و جهت اقدامات بعدی به دفتر جذب دانشگاه ابلاغ کرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه فنی و حرفه ای، در راستای نهایی کردن اعلام نیازهای فراخوان جذب هیات علمی شهریور ۹۹ جلسه ای برگزار کرد.

در این جلسه بعد از ارایه مطالبی در خصوص سیاست های جذب هیات علمی، گزارشی پیرامون شاخص های مدنظر برای تعیین نیاز استان ها ارائه و تاکید شد که رشته های جدید آموزشکده ها، تعداد کادر آموزشی موجود و تعداد دانشجو در گروه های مختلف تحصیلی از جمله این شاخص ها بوده است.

سلمانی مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه نیز اظهار داشت، شرایط ویژه جذب هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای اقتضا می کند که در انتخاب رشته ها و گرایش ها هیات علمی مورد نظر، به چشم انداز توسعه ای دانشگاه حتما توجه شود تا افرادی جذب شوند که بیشترین بهره دهی را برای دانشگاه در آینده داشته باشند.

پس از اظهارات دیگر حاضران در جلسه، ظرفیت های اعلامی و رشته های مورد نیاز برای فراخوان جذب اعضای هیات علمی در شهریور ۹۹ مورد بررسی مجدد قرار گرفته و جهت اقدامات بعدی به دفتر جذب ابلاغ شد.

همچنین ببینید

تغییر فرایند جذب خویشاوندان اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی، مصوبه جدید مرکز جذب وزارت علوم را به روسای …

یک دیدگاه

  1. با سلام و خدا قوت به اساتید آینده
    جای تاسف دارد که محققانی که سالها تلاش کردن تا به این سطح علمی برسند هنوز بعد از دو سال حکم استخدام نیامده و انها با حقوق حق التدریسی در دانشگاه ها روزگار خود را به سختی میگذرانند، اگر تدبیری در این دولت هست پس هر چه سریعتر این کار صورت گیرد تا کمتر دانشمندان به فکر رفتن از این کشور باشند، اینها سرمایه یک کشور هستن، امیدشان را به ناامیدی تبدیل نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *