خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » الزام دانشگاه ها به برگزاری دوره های آموزش مجازی ویژه اساتید

الزام دانشگاه ها به برگزاری دوره های آموزش مجازی ویژه اساتید

معاون آموزشی وزارت علوم از ارسال نامه به دانشگاه ها مبنی بر الزام برگزاری دوره های آموزشی برای اعضای هیات علمی که با آموزش های الکترونیک آشنا نیستند، خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

علی خاکی صدیق در گفتگو با مهر، درباره برآیند فراگیری آموزش‌های مجازی بین دانشجویان و این‌که چقدر این آموزش ها  جواب داده است، گفت: یک گزارشی در این خصوص آماده شده و آمار از درصد دانشگاه‌هایی که تسهیلات آموزشی برای دانشجویان قائل شده‌اند، گرفته شده است.

وی ادامه داد: در این گزارش اینکه چقدر آموزش مجازی ارائه شده است، چه تعداد درس‌ها به صورت آنلاین بوده و نقاط ضعف دروسی که آنلاین نبوده ولی غیرحضوری بوده ، تقریباً شناسایی شده  و بازخوردهایی به دانشگاه‌ها داده شده است.

 معاون آموزشی وزیر علوم ادامه داد: اسفند نود ۹۸ زمانی که در شرایط کرونا قرار گرفتیم تقریبا غافلگیر شدیم، اعضای هیات علمی نیز همین طور، جزوه آماده نداشتند، تولید محتوا نکرده بودند و این تجربه شامل این‌ها نیز می شود.

وی ادامه داد: برای همین نامه‌ای به دانشگاه‌ها ارسال شد که دوره‌های آموزشی برای آن دسته از اعضای هیات علمی که هنوز با کارکردهای آموزش الکترونیک آشنا نیستند، برگزار کنند آن دسته از  اساتیدی که با آموزش های الکترونیک آشنا هستند نیز برای مهرماه تولید محتوا کرده و  دروس آماده داشته باشند و با آمادگی لازم وارد سال تحصیلی جدید شوند.

خاکی صدیق افزود: امیدواریم اعضای هیات علمی و نظام ای تی دانشگاه ها با آمادگی بیشتری وارد ترم جدید شده و از این تجربیات استفاده کنند.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *