خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » واگذاری ارتقای مرتبه دانشگاه های علمی کاربردی و فنی و حرفه ای به دانشگاه پیام نور

واگذاری ارتقای مرتبه دانشگاه های علمی کاربردی و فنی و حرفه ای به دانشگاه پیام نور

دبیر هیات ممیزه دانشگاه پیام نور از ارتقای علمی ۲۴ استاد این دانشگاه خبرداد و گفت: طبق ابلاغ وزارت علوم ارتقای مرتبه دو دانشگاه «علمی کاربردی» و «فنی و حرفه ای» به هیات ممیزه دانشگاه پیام نور واگذار شده است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه پیام نور، مرتضی محسنی دبیر هیات ممیزه دانشگاه پیام نور از ارتقای یک عضو علمی به مرتبه استادی، دو عضو علمی به مرتبه دانشیاری و بیست و یک عضو علمی به مرتبه استادیاری خبر داد وگفت: درنخستین جلسه هیات ممیزه در سال جدید، علی محمد پشتدار عضو هیات علمی مرکز تهران در رشته زبان و ادبیات فارسی، از مرتبه دانشیاری به مرتبه استادی ارتقاء یافت.

وی افزود: مژگان آگاه هریس عضو هیات علمی مرکز گرمسار در رشته روانشناسی و میثم جعفری اسکندری عضو هیات علمی مرکز تهران در رشته مهندسی صنایع، از مرتبه استادیاری به مرتبه دانشیاری ارتقاء یافتند.

دبیر هیات ممیزه با عنوان اینکه در این جلسه ۲۱عضو علمی نیز با تایید مدارک فراغت از تحصیل و پرونده شان از مرتبه مربی به مرتبه استادیاری ارتقاء یافتند ، تصریح کرد: ارتقای یک نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از مرتبه استادیاری به مرتبه دانشیاری، تایید مدارک فراغت از تحصیل و پرونده ارتقاء از مرتبه مربی به مرتبه استادیاری سه تن از اعضای علمی دانشگاه «فنی و حرفه‌ای» و موافقت با احتساب سنوات دو تن از اعضای علمی دانشگاه «فنی و حرفه ای» از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

وی ادامه داد: طبق ابلاغ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بررسی پرونده های ارتقای مرتبه دو دانشگاه «علمی کاربردی» و «فنی و حرفه ای» به هیات ممیزه دانشگاه پیام نور واگذار شده است.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *