خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » اخذ کد استخدام توسط ۴ هزار و ۷۱ عضو هیات علمی

اخذ کد استخدام توسط ۴ هزار و ۷۱ عضو هیات علمی

معاون اداری وزارت علوم گفت: ۴ هزار و ۷۱ عضو هیات علمی قدیمی کد استخدام می‌گیرند و مجوز صدور کد استخدام برای این افراد، بخشی از مجوز جذب ۶ هزار عضو هیات علمی در زیرمجموعه‌های وزارت علوم است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محمد تقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از پیگیری برای صدور کد استخدام برای ۴ هزار و ۷۱ عضو هیات علمی خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: این افراد هم‌اکنون هم به عنوان عضو هیات علمی مشغول به کار هستند و از دولت حقوق دریافت می‌کنند و در واقع در استخدام دولت محسوب می‌شوند، فقط هنوز کد استخدام ندارند.

وی اظهارداشت: مجوز صدور کد استخدام برای این افراد، بخشی از مجوز جذب ۶ هزار عضو هیات علمی در زیرمجموعه‌های وزارت علوم است.

* ۲ هزار عضو هیات علمی جدید هم استخدام می‌شوند

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خاطر نشان کرد: علاوه بر تکمیل مجوزهای استخدام ۴ هزار و ۷۱ عضو هیات علمی قدیمی، ۲ هزار عضو هیات علمی جدید هم تا سال ۱۴۰۰ در دانشگاه‌های کشور جذب می‌شوند.

به گزارش فارس، کارمندان دولت باید برای تکمیل مراحل استخدام و بازنشستگی دارای کد استخدام باشند که گاهی ارائه این کد زمان‌بر می‌شود.

همچنین ببینید

آمار جذب هیات علمی فنی و حرفه ای

آمار اساتید انتقالی پیام نور به دانشگاه فنی و حرفه ای

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آخرین آمار اساتید جذب شده پیام نور در این دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *