خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » قانون عجیب برخی دانشگاه ها برای تبدیل وضعیت اساتید پیمانی

قانون عجیب برخی دانشگاه ها برای تبدیل وضعیت اساتید پیمانی

مرکز جذب وزارت علوم قانون برخی دانشگاه ها، مبنی بر سفر به یک فرصت مطالعاتی خارج از کشور برای تبدیل وضعیت از پیمانی را خلاف مقررات عنوان کرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

 به گزارش مهر، مرکز جذب وزارت علوم در خصوص قانون برخی از دانشگاه ها مبنی بر اینکه در حکم کارگزینی افراد پیمانی درج می‌کنند که برای تبدیل وضعیت از پیمانی باید به یک فرصت مطالعاتی به خارج از کشور سفر کنند، توضیحاتی ارائه کرد.

مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم اعلام کرد؛ هیچکدام از هیات‌های عالی و مرکزی جذب چنین مقرراتی را وضع نکرده اند. اگر دانشگاهی چنین قوانینی را وضع را یا در حکمی درج کرده خودش باید پاسخگو باشد از نظر مرکز این کار خلاف مقررات و با شعارها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و نفی وابستگی و دلباختگی به شرق و غرب سازگاری و انسجام ندارد.

همچنین مقررات هم مأموریت بیش از دو ماه را برای اعضای پیمانی تایید نمی کند و با توجه به اینکه این که اساتید اکثرا متاهل اند و در ابتدای زندگی مشترک هستند خصوصا خانم‌ها این نوع مقررات می‌تواند کانون خانواده را متلاشی کند.

تلاش هیات عالی و مرکزی جذب آن بوده است که مقررات تبدیل وضعیت اساتید را سهل و آسان کند، لذا رکود علمی مورد رضایت هیچ یک از دست اندرکاران آموزش عالی نیست.

همچنین ببینید

فرصت‌ مطالعاتی هیات علمی جامعه و صنعت

شرکت هزار عضو هیات علمی در فرصت‌های مطالعاتی جامعه و صنعت

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم از شرکت حدود هزار نفر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *