خانه » جذب هیئت علمی وزارت بهداشت و درمان » اعلام نتایج جذب هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی تا پایان سال ۹۸

اعلام نتایج جذب هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی تا پایان سال ۹۸

رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت بهداشت از ثبت نام حدود ۵۰۰۰ داوطلب جذب هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد و گفت: تعداد متقاضیان زن حدود ۴۰۰ نفر بیشتر از مردان است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

دکتر سید علی حسینی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب از ثبت نام حدود ۵۰۰۰ داوطلب در فراخوان جذب هیات علمی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد و گفت: بیش از ۲۵۰۰ نفر از این متقاضیان هیات علمی زن هستند و و تعداد ثبت نام کنندگان زن در مقایسه با مردان حدود ۴۰۰ نفر بیشتر است.

وی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه میزان استقبال از رشته های علوم پایه در فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت بسیار بیشتر از دوره‌های قبل بوده است و در این دوره تعداد ۳۱۰۰ نفر از متقاضیان در رشته های علوم پایه و ۲۰۰۰ نفر نیز در رشته های بالینی ثبت نام کرده‌اند.

رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت بهداشت از انتشار مجدد فراخوان جذب برای دانشگاه‌های کمتر برخوردار در اوایل سال آینده خبر داد و گفت: در این فراخوان، دانشگاه‌های بزرگتر شرکت داده نمی‌شوند و فقط به منظور تکمیل ظرفیت نیروی مورد نیاز دانشگاه‌های محروم این فراخوان اعلام خواهد شد.

دکتر حسینی تاکید کرد: برنامه ما این است که حداقل ۱۵۰۰ نفر با فراخوان فعلی جذب دانشگاه‌های علوم پزشکی شوند، اگر چه این تعداد حتما از آمار اعلامی بیشتر خواهد شد.

وی افزود: مهلت ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و فقط فردا یکشنبه ۶ بهمن ماه از ساعت ۸ تا ۱۲ فرصتی را به منظور ویرایش اطلاعات و بارگذاری مدارک کسانی که در مهلت مقرر ثبت نام کرده‌اند در نظر گرفته‌ایم.

رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت بهداشت در پایان با تاکید بر این که دانشگاه‌ها بعد از اتمام مهلت جذب سه ماه فرصت دارند جمع بندی و ارزیابی‌های خود از متقاضیان به وزارت بهداشت ارسال کنند، گفت: وزارت بهداشت بعد از دریافت این اطلاعات حداکثر ۴۵ روز فرصت دارد نتیجه نهایی را اعلام کند اما به طور کلی تجربه سال‌های گذشته نشان داده است که ما در بازه زمانی دو یا سه هفته این فرآیند را تعیین تکلیف کرده‌ایم. بنابراین نتیجه نهایی فراخوان تا پایان سال اعلام خواهد شد و اعضای هیئت علمی جدید از مهر سال آینده در دانشگاه‌ها جذب خواهند شد.

همچنین ببینید

فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت

فراخوان جذب هیات علمی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۳

دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس به منظور جذب اعضای هیات علمی در قالب تعهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *