خانه » اخبار دوره دکتری » اصلاح نرخ سود وام دانشجویان دکتری از ۱۲ درصد به ۴ درصد

اصلاح نرخ سود وام دانشجویان دکتری از ۱۲ درصد به ۴ درصد

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از اصلاح و یکسان‌سازی نرخ سود تسهیلات دانشجویان دکترا از ۱۲ درصد به ۴ درصد خبر داد و گفت: دفترچه اقساط وام‌گیرندگان اصلاح شده است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

فریبرز سجادی معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، از اصلاح نرخ سود و ارائه دفترچه جدید اقساط به وام‌گیرندگان خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه نرخ سود تسهیلات به ۴ درصد اصلاح شده است، ادامه داد: این نرخ سود در اقساط بعدی اصلاح شده و وام‌گیرنده اقساط بعدی را به صورت سیستمی و خودکار کمتر می‌پردازد و دفترچه اقساط برای وام‌گیرندگان اصلاح شده است.

سجادی گفت: وام‌گیرندگان می‌توانند با مراجعه به شعبه، دفترچه اصلاح‌شده بگیرند و این فرایند در حال عملیاتی شدن در سیستم بانک است.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: همچنین در گذشته اقساط امسال با اقساط سال بعد تفاوت داشت و مبلغ اقساط کم یا زیاد بود که اکنون دیگر اقساط یکدست و یکسان شده است.

وی تاکید کرد: هر شخصی که مدعی است هنوز نرخ سود ۱۲ درصد برای او به ۴ درصد اصلاح نشده به صندوق رفاه دانشجویان یا دانشگاه خود مراجعه کند.

همچنین ببینید

رتبه بندی ISC

تصویب معیارهای جدید رتبه بندی ISC دانشگاه ها

معیارهای جدید رتبه‌بندی ملی دانشگاه‌های کشور (ISC) توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تصویب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *