خانه » اخبار دوره دکتری » اصلاح نرخ سود وام دانشجویان دکتری از ۱۲ درصد به ۴ درصد

اصلاح نرخ سود وام دانشجویان دکتری از ۱۲ درصد به ۴ درصد

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از اصلاح و یکسان‌سازی نرخ سود تسهیلات دانشجویان دکترا از ۱۲ درصد به ۴ درصد خبر داد و گفت: دفترچه اقساط وام‌گیرندگان اصلاح شده است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری فارس، فریبرز سجادی معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اصلاح نرخ سود و ارائه دفترچه جدید اقساط به وام‌گیرندگان خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه نرخ سود تسهیلات به ۴ درصد اصلاح شده است، ادامه داد: این نرخ سود در اقساط بعدی اصلاح شده و وام‌گیرنده اقساط بعدی را به صورت سیستمی و خودکار کمتر می‌پردازد و دفترچه اقساط برای وام‌گیرندگان اصلاح شده است.

سجادی گفت: وام‌گیرندگان می‌توانند با مراجعه به شعبه، دفترچه اصلاح‌شده بگیرند و این فرایند در حال عملیاتی شدن در سیستم بانک است.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: همچنین در گذشته اقساط امسال با اقساط سال بعد تفاوت داشت و مبلغ اقساط کم یا زیاد بود که اکنون دیگر اقساط یکدست و یکسان شده است.

وی تاکید کرد: هر شخصی که مدعی است هنوز نرخ سود ۱۲ درصد برای او به ۴ درصد اصلاح نشده به صندوق رفاه دانشجویان یا دانشگاه خود مراجعه کند.

همچنین ببینید

اعلام جزئیات تسهیلات فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان از حمایت ۴۰۰ میلیون تومانی برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *