خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » اعلام جزئیات پرداخت عیدی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

اعلام جزئیات پرداخت عیدی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات پرداخت عیدی سال ۹۹ اعضای هیأت علمی این دانشگاه را اعلام کرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ مجید مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه‌ای نحوه محاسبه و میزان پرداخت پاداش عیدی سال ۹۹ به کارکنان شامل اعضای هیأت ‌علمی و غیر هیأت ‌علمی را اعلام کرد.

*نحوه محاسبه پرداخت پاداش (عیدی) به اعضای هیأت ‌علمی دانشگاه

میزان پاداش به اعضای هیأت علمی تمام وقت: در صورت ۱۲ ماه خدمت در سال ۱۳۹۹، مبلغ ۲۴ میلیون ریال قابل پرداخت می‌باشد.

پاداش اعضای هیأت علمی تمام وقت که از طرح خدمت مشمولان متخصص استفاده می‌کنند: مطابق بند۱-۲ به نسبت کارکرد آنان قابل پرداخت می‌باشد.

اعضای هیأت علمی تمام وقت چنانچه به صورت نیمه وقت با واحد دیگری همکاری کنند: فقط از واحدی که به صورت تمام وقت همکاری دارند، عیدی آخر سال دریافت خواهند کرد.

اعضای هیأت علمی (غیر بازنشسته) که به صورت تمام یا نیمه وقت در استخدام سایر دانشگاه‌ها، سازمان‌ها یا نهادهای دولتی می‌باشند: از دانشگاه‌ها و یا سازمان‌های مبدا عیدی سال ۹۹ را دریافت می‌نمایند. وجهی به عنوان عیدی از سوی دانشگاه تعلق نمی‌گیرد.

تذکرات مهم:

پاداش (عیدی) مورد نظر این بخشنامه فقط به کارکنانی تعلق می‌گیرد که با مجوز سازمان مرکزی دانشگاه شروع به کار نموده است و در حال انجام خدمت می‌باشند.

پاداش (عیدی) آخر سال باید به صورت نقدی و یکجا پرداخت شود که منحصر به همین مرحله بوده و تقسیط و به دیون بردن آن برای سال‌های آ‌تی ممنوع می‌باشد.

به کارکنانی که از عضویت هیأت علمی به حالت غیر هیأت علمی تغییر وضعیت داده یا می‌دهند و یا بالعکس، عیدی به نسبت مدتی که در هر یک از وضعیت‌های مزبور اشتغال به کار داشته‌اند و مطابق با ردیف‌های مربوطه به صورت جداگانه محاسبه و پرداخت می‌گردد.

اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی و غیر هیأت علمی نیمه وقت که به تمام وقت تغییر وضعیت داده‌اند و یا بالعکس به نسبت مدتی که در هر یک از دو وضعیت  نیمه وقت و تمام وقت اشتغال داشته‌اند، متناسب با این وضعیت برابر بندهای مربوطه عیدی آنان محاسبه و قابل پرداخت خواهد بود.

عیدی اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی که در طول سال جاری از یک واحد به واحد دیگری مامور یا منتقل شده‌اند، از واحدی که حقوق دریافت می‌کنند، پرداخت خواهد شد.

اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی  دانشگاه که به دیگر نهادها و سازمان‌ها (اعم از  دولتی و غیر  دولتی) مامور شده‌اند، با توجه به دریافت کلیه حقوق و مزایا از محل ماموریت (مقصد)، عیدی را نیز از همان محل ماموریت دریافت خواهند کرد.

اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی که براساس مفاد آیین‌نامه  تخلفات انتظامی اعضای هیأت علمی یا آیین‌نامه دادرسی اداری کارکنان در طول سال جاری به اخراج و یا انفصال دایم از خدمت دانشگاه محکوم شده‌ یا بشوند مشمول دریافت پاداش مزبور نخواهند شد.

اعضای  هیأت علمی و غیر هیأت علمی که در سال ۱۳۹۸، قبل از تاریخ صدور این بخشنامه با دانشگاه قطع همکاری کرده‌اند به میزان کارکرد خود عیدی تعلق می‌گیرد.

اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی که از مرخصی بدون  حقوق استفاده کرده یا می‌کنند و یا به موجب حکم قطعی از خدمت در دانشگاه به طور موقت منفصل شده یا می‌شوند می‌توانند پس از اشتغال مجدد به کار نسبت به ماه‌های کارکرد حسب مورد از پاداش آخر سال بهره‌مند شوند.

اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی که پس از توجیه اتهام و ارجاع پرونده آنان به کمیته‌های انتظامی یا انضباطی به طور موقت از خدمت تعلیق می‌شوند و به موجب حکم غیرقطعی به انفصال موقت محکوم می‌گردند نیز مشروط به صدور حکم تبرئه می‌توانند از پاداش موضوع این بخشنامه برای مدت تعلیق و انفصال موقت مزبور بهره‌مند گردند.

اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی که از مرخصی استعلاجی استفاده کرده یا می‌کنند و به طور موقت همکاری ‌آنها با دانشگاه قطع شده یا می‌شود می‌توانند پس از اشتغال به کار مجدد در صورتی که دستمزد ایام مرخصی استعلاجی آنان از سوی سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده باشد، از پاداش آخر سال و براساس ضوابط مندرج در این بخشنامه بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است  براساس ماده ۹۱ قانون مالیاتی، پرداخت عیدی یکبار در سال به میزان بیست و هفت میلیون و ۵۰۰ هزار ریال معاف از مالیات بوده و مابقی  تا سقف پرداخت عیدی مشمو ل ۱۰ درصد کسر مالیات می‌گردد.

این بخشنامه در تارخی ۱۳۹۸/۱۱/۱۹ به تایید ریاست محترم دانشگاه رسیده است.

بدیهی است روسای محترم استانها، روسای واحدها و مراکز آموزشی، معاونین توسعه مدیریت و منابع و نیز خزانه‌داران  استان‌ها و واحدها مسؤول حسن اجرای این بخشنامه می‌باشند.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

یک دیدگاه

  1. سلام:
    چراعیدی شامل اساتیدحق التدریس نمیشودکه بانرخ پایین باسقف ساعت حق التدریس مشغول خدمت رسانی هستند؟.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *