خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » مأموریت مطالعاتی به جای فرصت مطالعاتی در دانشگاه آزاد

مأموریت مطالعاتی به جای فرصت مطالعاتی در دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه فرصت مطالعاتی را برای دانشجویان و اساتید تبدیل به مأموریت مطالعاتی کرده است که در این روش میزان یادگیری و نتیجه فعالیت‌های علم و فناوری برای تبدیل شدن به ثروت با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه فرصت‌های مطالعاتی تبدیل به مأموریت مطالعاتی شده است،‌گفت: فرصت مطالعاتی واژه‌ای بود که به اعتقاد دانشگاه آزاد ایام آن گذشته است چرا که برای نظام آموزش عالی مأموریت‌محور آئین‌نامه جدیدی را در دانشگاه آزاد مصوب کردیم، به طوری که در آن فرصت مطالعاتی را به مأموریت مطالعاتی تغییر دادیم.

* مأموریت مطالعاتی مسیر حرکت را نشان می دهد

وی افزود: در مأموریت مطالعاتی برای دانشجویان و اساتید دانشگاهی مسیر حرکت و هدف از مطالعات با موضوعات خاص مشخص شده و در یک زمان‌بندی از قبل تعیین شده انجام می‌شود.

* آئین نامه جدید مأموریت مطالعاتی به زودی ابلاغ می شود

طهرانچی تصریح کرد: تبدیل فرصت مطالعاتی به مأموریت مطالعاتی با توجه به آئین‌نامه جدیدی در این دانشگاه مصوب شده است به زودی ابلاغ خواهد شد.این در حالی است که ما معتقدیم با طرح وضعیت مأموریت مطالعاتی می‌توانیم نه تنها به دستاوردهای علمی بیشتری دست پیدا کنیم بلکه سرعت رشد علم افزایش پیدا خواهد کرد.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *