خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » تمدید ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی در سال ۹۸

تمدید ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی در سال ۹۸

ثبت نام متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی تا روز سه شنبه ۲۴ دی ۹۸ تمدید شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش مهر، دانشگاه جامع علمی کاربردی  اعلام کرد: با توجه به درخواست مکرر جمعی از متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی که به هر دلیلی موفق به ثبت نام در فراخوان تدریس این دانشگاه نشده اند، تمام متقاضیان می توانند تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۴ دی ۹۸ به سامانه ثبت نام به آدرس uast.ac.ir مراجعه کنند.

براساس این گزارش، طبق نیازسنجی سال ۹۸، ثبت نام برای جذب مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز ۸ دی ماه به مدت ۲ هفته آغاز شد و همه متقاضیان دارای مدرک کارشناسی ارشد به بالاتر می توانند ثبت نام کنند.

مدارک معادل و یا مجازی برای ثبت نام قابل قبول نیست، افرادی که دارای مدرک کارشناسی ارشد به بالاتر با معدل حداقل ۱۶ و سن حداقل ۲۸ سال تا حداکثر ۷۰ سال هستند، اجازه ثبت نام را دارند.

پس از انتخاب شهر توسط فرد متقاضی، سامانه پالایش و امتیازدهی اولیه را انجام می‌دهد و سوابق تحصیلی و پژوهشی، تولیدات علمی، چاپ کتاب، مقاله، سوابق تجربی، آموزش‌های مهارتی و … را درنظر گرفته و امتیاز می‌دهد.

بر اساس آن اگر فرد متقاضی حداقل ۲۰ امتیاز لازم را کسب کند، سامانه اجازه ورود به مرحله بعدی را به او می‌دهد تا سایر اطلاعات را بارگذاری کند. البته سامانه به گونه‌ای طراحی شده که ۳ برابر ظرفیت پذیرش را انجام می‌دهد.

بنابراین گزارش، ۳ هزار و ۳۳۶  متقاضی انتخاب شده توسط سامانه به مصاحبه دعوت می‌شوند و  پس از ارزیابی عمومی و تخصصی آنها یک برابر ظرفیت برای هر استان اعلام می‌شود و پس از تایید این افراد در هیات جذب برای آنها ID تدریس صادر می شود، البته قبل از صدور کد و آی دی آموزشی، این تعداد باید دوره‌های مدرسی را طی کنند.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

یک دیدگاه

  1. سلام من فرایند جذب رو که میزنم . هشدار مینویسه: پیرو بخشنامه معاونت محترم اموزشی دانشگاه به منظور ساماندهی اطلاعات متقاضیان تدریس تا اطلاع ثانوی پذیرش متقاضیان جدید مسدود است…
    سیستم اختلال پیدا کرده یا دیگه نمیشه ثبت نام انجام داد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *