خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » اعلام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد تا دی ماه
جذب هیات علمی دانشگاه آزاد 98

اعلام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد تا دی ماه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام فراخوان جدید جذب هیات علمی ۹۸ تا دی ماه خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محمد مهدی طهرانچی در گفتگو با مهر، از انتشار فراخوان جدید جذب هیات علمی خبر داد و اظهار کرد: این فراخوان که مربوط به جذب هیات علمی در سال ۹۸ است، حداکثر تا دی ماه اعلام می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اشاره به اینکه پس از اعلام نیازها از سوی استان ها به زودی سامانه ای برای ثبت نام داوطلبان در فراخوان جذب هیأت علمی ۹۸ فعال خواهد شد، افزود: برنامه دانشگاه آزاد این است که به مدت ۵ سال، سالیانه هزار عضو هیات علمی جوان جذب کند و برای فراخوان ۹۸ نیز به همین صورت خواهد بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر کار جذب ۴۰۰ نفر از افرادی که در فراخوان ۹۷ شرکت کرده بودند، تمام شده و در مرحله ابلاغ حکم قرار دارند و شورای جذب دانشگاه در صدد است برای فراخوان ۹۸ تصمیم گیری کند.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

۲۱ دیدگاه

  1. خوااااااااااااااااهش دارم ار تک تک دوستان که اگر از طرف دفتر مرکز جذب استان باهاشون تماس گرفتند و یا خبری دارند اینجا پیام بگذارند ……… از خود مسئولین که خبری نیست ……. لطفا دوستانی که اطلاعاتی دارند اینجا تبادل کنند ………….. مردیم از انتظاااار

    • سلام . من آخرین باری که با هیات جذب استان تهران تماس گرفتم دیروز بود که گفتند هنوز نتیجه شورای استانی مانده که اعلام کنند اما باز هم تاریخ مشخصی ندادند چون در نهایت واحدهای استانی تعیین می کنند که نیاز به جذب نیرو در آن رشته را دارند یا نه ؟

      • سلام شهلا جان ممنون از پاسخگویی شما
        پس کلا کن فن یکن هست چون اگر بخوان برای این ترم هیات علمی جذب کنند باید تا الان نظر شورا اومده باشه چیزی به ترم جدید نمونده….. یعنی برای ترم بعد هست؟؟؟؟؟؟؟؟

    • اردیبهشت از هیات استانی به من زنگ زدن اعلام قبلی کردن یه سری مدارک گفتن براشون پست کردم. دیگه هیچ خبری نشد.

  2. دی ماه هم شد و خبری نیست.

  3. دوستان من حدود٧ساله که دیگه تدریس نمیکنم.یعنی به خاطر ازدواج و اومدنم به استان دیگه ای همون شغل پاره وقت تدریس توی داشگاهم از دست دادم.میخوام بدونم حقوق یک مدرس حق التدریسی الان چقدره.زمانی که من تدریس می کردم هر ترمی ٣٧۵ت بود.

    • حق التدریس مادام العمر :)

      سلام دوست عزیز
      بستکی به مدرک تحصیلی شما داره. با مدرک کارشناسی ارشد هر واحد حدود ۳۰۰ت پرداخت میشه، اونم بعد از چندین ماه از پایان ترم! با مدرک دکتری یه مقدار حق التدریس بالاتر میشه. حداکثر تعداد واحد مجاز تدریس اساتید مدعو در هر ترم ۱۲ واحد اعلام شده، البته ممکنه بعضی دانشگاهها قوانین متفاوت داشته باشن.
      موفق باشید

  4. متاسفانه هیچ وقت این پیام ها خونده نمیشه و کسی پاسخگو نیست چند ماه هست وعده جذب دادید واقعا چرا امید واهی می دهید با این روالی که در یکسال اخیر داشتید شما جذب نخواهید داشت و فقط پی در پی فراخوان می دهید …. این قدر این چند ماه ما را در انتظار نگه داشتید و عذاب دادید که الان فقط منتظر نتایج هستیم حتی اگر اعلام کنند که اصلا جذب نداریم لااقل از این بلاتکلیفی در بیام هر چند که می دونیم همه این فراخوان ها یک شو و سرگرمی است ….
    ما نسل سوخته ایم ….
    نسلی که هیچ گاه دیده نشد ….

  5. با سلام
    مسئولین محترم لطفا شرط دفاع از رساله دکترى را بردارید و به همان امتحان جامع لطفا بسنده بفرمایید و یک شرط بگذارید که اگر مثلا تا دو سال دفاع نکنید منتفى میشه حکمتون در صورت پذیرفته شدن چون اگر بخواهیم دفاع کنیم از سنمون میگذره
    با تشکر فراوان

  6. با سلام و عرص احترام
    دقیقا همین اتفاقی که دوستمون فرمودن توی فراخوان سال ۹۳ برای بنده اتفاق افتاده بعد از تایید همه مراحل طی شده و اینکه منتظر حکممون بودیم متاسفانه با پیگیری های زیاد دانشگاه اعلام شفاهی کردن که نیازی به هیات علمی ندارن و پرونده های ما بلاتکلیف موندن و متاسفانه توی این شرایط هم که ما دیگر گزینه ها رو انتخاب نکردیم ظلم بزرگی درحقمون شده الان بنده از سال ۸۹ به عنوان حق التدریس مشغول تدریس در دانشگاه هستم ولی توی این نه سال حتی بیمه ای هم برای ما رد نکردن

  7. خوب واقعا هیچ خبری از اعلام نتایج نیست ؟ فقط اینکه پی در پی باید در فراخوان ها شرکت کنیم خوب لیست این نفراتی که پذیرفته شدن کجاست؟

  8. من هم فراخوان ۹۴ شرکت کردم و تمامی مراحل احراز صلاحیت شدم ولی بلاتکیلف هستم. هیچ کس هم پاسخگو نیست متاسفانه. عدالت این هست که ابتدا حکم پذیرفته شدگان قبلی را صادر نمایید.

  9. لطفا واقع بین باشید
    دانشگاه ازاد اکنون با کمبود دانشجو مواجه هست و حتی هیات علمی های موجودش هم با مشکل موظفی روبرو هستند حتی دیگه حق التدریس هم قبول نمی کنند چه برسه بخوان هیات علمی بگیرند

  10. سلام
    اقای طهرانچی بهتره اوغ به فکر معیشت همین اعضای هیات علمی فعلی باشه، بعد بره به دنبال جذب هیات علمی جدید!!!!
    والا کارمندای خیلی از ادارات از هیات علمی دانشگاه آزاد بیشتر حقوق میگیرند!!!

  11. اول گفتند اردیبهشت بعد مرداد بعد ابان بعد اذر الان دی ماه نشان دهنده تدبیر اقایان هست احسن به این برنامه ریزی دقیق

  12. با عرض سلام و ادب.
    نمیدونم نظرات مطرح شده مورد عنایت مسیولین محترم قرار میگیرد یا خیر.
    لطف بفرمایید وضعیت افرادی که در فراخوان سال ۸۸-۸۹ شرکت کردند و تمانی مراحل اعم از احراز صلاحیت های علمی و عمومی را هم طی کردند ولی همچنان بلا تکلیف هستند را مشخص بفرمایید
    بنده اون زمان با مدرک ارشد شرکت کرده بودم اما الان دکتری رو از دانشگاه معتبر با درجه عالی گرفتم. ولی پس از مراجعه به واحد دانشگاهی مربوطه فرمودند نیازی به هییت علمی در رشته مورد نظر نیست.
    وضعیت افرادی مثل ما چیه؟ در فراخوان جدید میتونیم شرکت کنیم؟
    واقعا جای بسی امیدواری هست اگر مسیول محترمی بیاد و بخش نظرات مربوط به خبر های منتشر شده رو مطالعه کنه.
    ممنون از عنایت شما

  13. لطفا اگه کسی پذیرفته شده بیاد اعلام کنه!
    به نظر میرسه فراخوانها جز وسیله ی سرگرمی چیزی نباشن

    • سلام آزاده
      سرگرمی؟! یعنی واقعا ممکنه؟! من همه ی برنامه هامو معطوف به قصه ی جذب کردم…
      عذر می خوام، میشه بگید رشته تون را؟

      • سلام فراز
        من مامایی هستم با رزومه قوی. ولی متاسفانه دیدم که دانشگاه ازاد اصلا جذب نداره. همونطور که بین کامنتها میبینین خبری از اعلام نتایج نبوده و افرادی که سالهای قبل حکم گرفتن جذب نشدن و شروع به کار نکردن.
        من امیدم به هیات علمی وزارت بهداشت هست. چون میدونم که واقعیه و اعلام نتایج دارن و دوستانم جذب شدن.
        من دفعه اولم بود برای آزاد شرکت کردم. اما جوری که بوش میاد حتی اگه حکمم بگیریم خبری از شروع به کار نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *