خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » مهلت یک روزه برای شرکت در فراخوان جذب بورسیه‌ها
for

مهلت یک روزه برای شرکت در فراخوان جذب بورسیه‌ها

دبیر هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: فردا آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان بورسیه‌های بلاتکلیف است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

جواد محمدی، دبیر هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه مهلت فراخوان ثبت نام بورسیه‌ها تمدید شد، اظهار کرد: بورسیه‌های بلاتکلیف  تا  فردا ( پنج شنبه، ۹ آبان) برای جایابی فرصت دارند که ثبت نام کنند.

او افزود: ۱۳۰ نفر در این فراخوان ثبت نام کردند که از این تعداد ۷۵ نفر دارای حکم بورس هستند. ۳۷ نفر از آنان از بورسیه‌های قبل و دارای مدرک دکتری و ۳۵ نفر از آن‌ها بورسیه‌هایی هستند که تازه فارغ التحصیل شده و خواستار جایابی هستند.

دبیر هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی ابراز کرد: ثبت نام کنندگانی که هنوز حکم بورس و مدرک دکتری خود را ارائه نداده اند باید مدارک خود را تا پایان مهلت تعیین شده ارائه دهند.

محمدی گفت: ارسال تصویر حکم بورس و مدرک دکتری جهت طی فرآیند جذب راتبه‌ها به آدرس پست الکترونیکی jazb@sccr.ir الزامی است.

او با اشاره ۳۵ نفر متقاضی ثبت نام شده در فراخوان‌های قبلی بورس ادامه داد: این افراد حذف شدند چرا که اطلاعات آن‌ها در هیأت عالی جذب وجود دارد چراکه در راهنمای ثبت نام بورسیه‌ها تاکید شده بود افراد نباید ثبت نام چند باره در فراخوان داشته باشند.

او افزود: رتبه‌هایی که در مقطع دکتری دانش آموخته شده اند، می‌توانند فرم فراخوان بورسیه را تکمیل کنند. رتبه‌هایی که دارای حکم بورس و مدرک دکتری هستند نیز می‌توانند فرم فراخوان بورسیه‌های شهریور ۹۸ را تکمیل کنند.

دبیر هیات عالی جذب شورای انقلاب فرهنگی با تاکید براینکه دانشجوی در حال تحصیل نمی‌تواند فرم را پر کند، گفت: اسامی رتبه‌ها به اداره کل بورس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای تأیید ارسال می‌شود و عدم تأیید اداره کل بورس عدم پیگیری را به دنبال خواهد داشت.

محمدی ادامه داد: دانشجویانی که سن آن‌ها در زمان فارغ التحصیلی دکتری، پایین‌تر از ۴۰ سال باشد می‌توانند فرم مذکور را تکمیل کنند. رتبه‌هایی که معدل کارشناسی بالاتر از ۱۴ و کارشناسی ارشد بالاتر از ۱۶ دارند نیز می‌توانند ثبت نام کنند.

او افزود: بورسیه‌هایی که از جایابی در دانشگاه‌ها جا مانده اند از شهریور امسال می‌توانستند با مراجعه به سایت هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی در فراخوان ثبت نام کنند.

دبیر هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سال ۹۲، مسئله صلاحیت نداشتن سه هزار بورسیه در دانشگاه‌ها مطرح و اعلام شد که این تعداد، فاقد شرایط و صلاحیت علمی لازم برای جذب در دانشگاه‌ها هستند. پس از بررسی‌های دقیق به عمل آمده، مشخص شد که حدود ۳۷ نفر از این سه هزار بورسیه بدون داشتن حد نصاب‌ها و شرایط لازم، در دانشگاه‌ها جذب و جایابی شده اند.

او در پایان گفت: فراخوان سال‌های ۹۶ و ۹۷ بورسیه هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی فعال شد تا افراد دارای صلاحیت علمی در دانشگاه‌ها جایابی شوند.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *