خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » توانمندسازی اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای در سال تحصیلی جدید

توانمندسازی اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای در سال تحصیلی جدید

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای از برنامه ویژه برای توانمندسازی استادان و اعضای هیأت علمی و ارتقای تجیهزات کارگاهی و آزمایشگاهی این دانشگاه در سراسر کشور خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، با حضور رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور جلسه توجیهی و مراسم معارفه و استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.

ابراهیم صالحی عمران در این مراسم با اشاره بر اینکه امروز اشتغال دانش آموختگان به دغدغه تمامی خانواده ها و مسوولین کشور تبدیل شده افزود: در گذشته داشتن مدارک دانشگاهی کفایت می کرد و عمدتاً در بخش های دولتی جذب به کار می شدند و ورود به دانشگاه با استخدام در بخش های دولتی همراه بود اما امروزه آنچه افراد را به اشتغال و بازار کار نزدیک می کند علاوه بر داشتن مدرک، توجه به ارزش ها و نگرش ها و بهره جستن از مهارت های مورد نیاز هر شغل است.

وی تصریح کرد: آخرین یافته های تحقیقات و خروجی دانش آموختگان دانشگاه فنی و حرفه ای در سال های اخیر مشخص می کند به طور میانگین بیش از ۷۰ درصد دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای جذب بازار کار می شوند و این آمار قابل قبولی است و نشانگر آن است دانشگاه فنی و حرفه ای توان ایجاد اشتغال و کارآفرینی را دارد.

وی گفت: خوشبختانه حضور و تحصیل شما دانشجویان جدیدالورود با تغییر و بروز رسانی برنامه ریزی درسی همراه شده و امسال دانشجویان جدید با برنامه ریزی درسی جدید وارد کلاس ها و کارگاه ها خواهند شد.

صالحی افزود: برنامه های ویژه ای برای توانمند سازی استادان و اعضای هیأت علمی و ارتقای تجیهزات کارگاهی و آزمایشگاهی در سراسر کشور داریم.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای از دانشجویان خواست در کنار آموزش های رسمی دانشگاهی، آموزش های کوتاه مدت را در دستور کار قرار دهند و مهارت های مختلفی را در کنار تحصیل در سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی دیگر متناسب با رشته های تحصیلی فرا بگیرند چرا که برای آینده شغلی مورد نیاز خواهد بود.

همچنین ببینید

ابلاغ مصوبه ضریب حقوق اعضای هیات علمی

تصویب نامه هیات وزیران درخصوص تعیین ضریب حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها توسط معاون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *