خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » ۳۰ مهر؛ آخرین مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد آموزش پزشکی مجازی ویژه هیات علمی

۳۰ مهر؛ آخرین مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد آموزش پزشکی مجازی ویژه هیات علمی

مهلت ثبت نام در چهارمین مرحله پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش پزشکی مجازی ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور ۳۰ مهرماه پایان می یابد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش مهر، چهارمین مرحله پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش پزشکی مجازی ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از اول مهرماه آغاز شده و ۳۰ مهرماه پایان می یابد.

دوره کارشناسی ارشد آموزش پزشکی مجازی، به موجب مصوبه شصت و دومین جلسه شورای عالی برنامه ریزی آموزش پزشکی ۲۰ دیماه ۱۳۹۴ تصویب شد و دانشگاه علوم پزشکی مجازی، به عنوان متولی امر توسعه آموزش مجازی در کشور، نسبت به ثبت نام و تحصیل متقاضیان در قالب چهارمین مرحله فراخوان نسبت به ثبت نام افراد اقدام می کند.

این دوره به صورت آموزش پودمانی مجازی در سه سطح گواهینامه های سطح یک، سطح دو، سطح سه و دوره کارشناسی ارشد آموزش پزشکی ارائه می شود. هدف از گذراندن دروس سطح یک و دو این برنامه، ارتقای مهارت های عمومی و تخصصی تدریس فراگیران و در سطح سوم کسب مهارت های مدیریت و لیدرشیپ آموزشی است.

در صورتی که فراگیران تمایل به اخذ مدرک کارشناسی ارشد آموزش پزشکی مجازی داشته باشند، گذراندن درس روش تحقیق و پایان نامه و معادل سازی دروس الزامی است امتیازات شرکت در این دوره در دو بخش به فراگیران داده می شود.

الف: امتیازات مرتبط با آیین نامه تسهیل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی: به استناد اصلاحیه بند (د) تبصره ۲ ماده ۲۱ آیین نامه اداری استخدامی اعضای هیئت علمی، به اعضای هیئت علمی که موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد آموزش پزشکی مجازی شوند یک پایه ترفیع تعلق خواهد گرفت.

ب: امتیازات مرتبط با شیوه نامه اجرایی توانمند سازی آموزشی اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور: به استناد تبصره ۱ ماده ۲ شیوه نامه اجرایی دوره های توانمند سازی اعضای هیئت علمی جدیدالاستخدام دانشگاه های علوم پزشکی کشور، دارندگان گواهی مهارتی سطح یک پودمانی آموزش پزشکی ( حضوری و مجازی) و بالاتر از آن نیازی به گذراندن دوره های آموزشی مربوط به مهارت های تدریس به منظور شروط ارتقای مرتبه اعضای هیئت علمی ندارند.

ج: سایر امتیازات: یکپارچهسازی مطالب علمی و تخصصی تدریس شده به اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در زمینه آموزش پزشکی. بهره مندی از فضای مجازی و فناوری اطلاعات برای فراهم کردن آموزش در هر زمان و در هر مکان. بهره مندی از ظرفیت متخصصین آموزش پزشکی از کلیه دانشگاه های علوم پزشکی کشور به منظور تربیت مدرس، لیدر و اسکالر آموزش پزشکی

این دوره پودمانی مختص اعضای هیئت علمی رسمی، پیمانی، قراردادی و تعهد خدمتی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور وابسته به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است

اعضای هیئت علمی گروه علوم پزشکی دانشگاه های آزاد اسلامی، علوم بهزیستی و توانبخشی، شاهد، تربیت مدرس، ارتش، بقیه الله و انستیتو پاستور ایران و سازمان انتقال خون و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز می توانند در این دوره شرکت کنند.

ثبت نام به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه ثبت نام دانشگاه علوم پزشکی مجازی انجام می گیرد و مدارک لازم برای ثبت نام در سامانه دانشگاه درج شده است.

متقاضیان باید مبلغ ۴ میلیون و ۴۸۰ هزار ریال (۴۴۸ هزار تومان) به عنوان شهریه ثابت هر ترم تحصیلی با انتخاب حداقل یک ماده درسی و مبلغ ۸۹۶ هزار ریال (۸۹ هزار و ۶۰۰ تومان) به عنوان شهریه متغیر به ازای هر واحد درسی انتخابی از طریق درگاه مالی سامانه سما دانشگاه علوم پزشکی مجازی پرداخت کنند.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *