خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » ارائه هزار درخواست از سوی صنعت برای حضور استادان در فرصت‌های مطالعاتی

ارائه هزار درخواست از سوی صنعت برای حضور استادان در فرصت‌های مطالعاتی

مدیرکل ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ارائه هزار درخواست از سوی صنعت برای حضور استادان در فرصت‌های مطالعاتی خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محمدسعید سیف در گفتگو با خبرگزاری آنا، درباره فرصت مطالعاتی استادان در صنعت اظهار کرد: از ابتدای سال جاری این طرح در حال اجراست و تاکنون هزار درخواست از وزارتخانه‌های مختلف به وزارت علوم ارسال شده است.

وی افزود: قرار است تا پایان شهریورماه اجرای اولیه این طرح بررسی شود تا زوایای پیدا و پنهان اجرای آن نمایان شود. همچنین براساس این پایش تعداد استادان شرکت‌کننده در فرصت‌های مطالعاتی مشخص خواهد شد.

مدیرکل ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: برخی از استادان از مهرماه در فرصت‌های مطالعاتی درخواست‌شده حضور می‌یابند، این طرح به صورت مستمر ادامه دارد و خوشبختانه تاکنون استادان و شرکت‌ها از آن استقبال کرده‌اند.

سیف ادامه داد: براساس تدابیر اندیشیده‌شده در این طرح وزارت علوم حقوق ماهانه استادان را پرداخت می‌کند، اگر شرکت‌ها و وزارتخانه‌ها می‌خواهند که طرح‌هایشان زودتر اجرایی شود باید مشوق‌هایی را درنظر بگیرند چراکه استادان برای حضور در این فرصت‌های مطالعاتی حق انتخاب دارند.

همچنین ببینید

آمار زنان هیات علمی از زبان مشاور امور زنان وزارت علوم

فعالیت بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها

مشاور امور زنان وزارت علوم گفت: بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *