خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » اعلام فراخوان جدید برای بورسیه های بلاتکلیف

اعلام فراخوان جدید برای بورسیه های بلاتکلیف

رئیس هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی از فراخوان بورسیه ها و متقاضیان بلاتکلیف خبر داد و گفت: بورسیه های واجد شرایط یکماه فرصت دارند تا در این فراخوان شرکت کنند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محمد علی کی نژاد در گفتگو با مهر با اشاره به فراخوان بورسیه های بلاتکلیف افزود: بورسیه ها و مقاضیان بلاتکلیف می توانند از هم اکنون تا یک ماه آینده یعنی اواخر شهریورماه به سایت دبیرخانه جذب اعضای هیئت علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی به آدرس http://jz.farhangoelm.ir/home مراجعه کرده و در این فراخوان شرکت کنند.

وی درمورد اینکه کدام یک از بورسیه ها می توانند در این فراخوان شرکت کنند گفت: بورسیه هایی که جایابی شده و در حال فعالیت هستند، نباید در این فراخوان شرکت کنند، بورسیه هایی نیز که جایابی شده اند ولی علاقمند نیستند که در محل جایابی شده فعالیت کنند، دیگر توسط دبیرخانه جذب اعضای هیئت علمی شورا جایابی نمی شوند و باید از طریق فراخوان های معمول و کمیته ۳ نفره وزارت علوم برای جایابی اقدام کنند.

رئیس هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی شورای عالی  انقلاب فرهنگی افزود: بورسیه هایی هستند که از آذرماه سال گذشته دانش آموخته شده و توسط دانشگاه پذیرش نمی شوند و یا اینکه کمیته ۳ نفره وزارت علوم آنها را به دانشگاهی معرفی کرده ولی نتوانسته اند در آن دانشگاه مشغول فعالیت شوند، این افراد می توانند در فراخوان مذکور شرکت کنند.

کی نژاد افرود: این بورسیه ها به دانشگاه هایی غیر از دانشگاه هایی که  اعلام نیاز کرده بودند مانند دانشگاه های، امام حسین (ع)، آزاداسلامی، فرهنگیان و تمام غیرانتفاعی ها معرفی می شوند.

همچنین ببینید

تغییر فرایند جذب خویشاوندان اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی، مصوبه جدید مرکز جذب وزارت علوم را به روسای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *