خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » توقف جذب هیات علمی در دانشگاه پیام نور

توقف جذب هیات علمی در دانشگاه پیام نور

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور به نسبت استاد و دانشجو از وضعیت خوبی برخوردار است و دیگر برنامه ای برای جذب اعضای هیأت علمی ندارد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

مرتضی محسنی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به فعالیت ۸۹۴ عضو هیأت علمی در این دانشگاه گفت: دانشگاه پیام نور در مدت زمان ۸ سال اخیر ۶۲۰ نفر از اساتید و اعضای هیأت علمی خود را در قالب نیروی پیمانی جذب کرده است که ۲۰۰ نفر از آنها در دوره دکتری تحصیل می کنند.

*  پرونده ۱۶ درصد از اساتید در حال بررسی است

وی افزود: با جذب ۷۰ درصد از اعضای هیأت علمی در این دانشگاه بسیاری از دغدغه‌های اساتید رفع شده است اما از  ۳۰ درصد باقی مانده پرونده ۱۶ درصد آنها برای سیر مراحل جذب در وزارت علوم در حال بررسی است و تعداد ۱۴ درصد دیگر نیز باید از لحاظ شاخص های مورد نیاز حوزه آموزش و پژوهش سطح علمی خود را ارتقاء دهند.

* دانشگاه برنامه‌ای برای جذب هیأت علمی ندارد

محسنی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور به نسبت استاد و دانشجو از وضعیت خوبی برخوردار است و دیگر برنامه ای برای جذب اعضای هیأت علمی ندارد.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

۴ دیدگاه

  1. سلام
    منم دکتری از دانشگاه پیام نور دارم دقیقا چند بار با مشکل محمد ربرو شدم ولی واقعا نمیدنم چه باید کرد
    دانشگاه پیام نور خودشم جذب نداره

  2. بچه‌ها من سی وچند تا مقاله دارم. ۱۶ تاش علمی پژوهشیه. بهترین دانشگاه ایران هم درس خوندم. هر سه مقطع. پژوهشگر برتر بوده‌م. تک‌رقمی کنکور بوده‌م. رتبه‌اولی هم دارم. به مصاحبه هم دعوت میشم ولی لحظه‌ی آخری همه چیز با یه تلفن خراب میشه.
    چی کار کنیم دیگه؟
    غصه خوردن چه فایده داره؟
    هر کار تونستیم کردیم.

  3. با سلام پس چرا اقدام به جذب این همه دانشجوی دکتری می کنید من دوسال از این دانشگاه فارغ التحصیل شدم با ۵ مقاله علمی پژوهشی در هرفراخوانی شرکت می کنم فقط یک جمله به جهت “کیفیت دانشگاه” من رد می کنن و الان خونه نشینم و بیکار

    • سلام دوست عزیز منم همین مشکل رو دارم دکتری پیام نور دارم هر فرخوانی ثبت نام میکنم مدرک رو قبول ندارند . چند سال پیش از طریق فراخوان جذب دانشگاه ازاد شدم اما باز به خاطر مدرک حکمم انفصال زدند. نزدیکم به ۱۰فراخوان ثبت نام کردم امنا در همان مراحل اولیه صرفا بخاطر دانشگاه پیام نور حذف شدم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *