خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » آغاز پرداخت وام بهار و تابستان ۹۸ دانشجویان دکتری

آغاز پرداخت وام بهار و تابستان ۹۸ دانشجویان دکتری

قائم مقام رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: دانشجویان دکتری تا پایان تیرماه فرصت دارند برای ثبت نام وام دکتری اقدام کنند و به راحتی پس از ثبت نام و ارسال مدارک لازم می‌توانند این وام را دریافت کنند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

عباس قنبری قائم مقام رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت پرداخت وام بهار و تابستان دوره دکتری صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: وام شهریه دوره دکتری به‌طورمعمول هر سه ماه یکبار پرداخت می‌شود؛ متاسفانه امسال پرداخت این وام کمی با تاخیر از اول تیرماه آغاز شد.

وی ادامه داد: ثبت‌نام در سامانه صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به پایان رسیده و لیست‌ها برای واریز به امور مالی ارسال شده است و مبلغ مورد نظر  نیمه دوم تیر ماه به حساب دانشجویان واریز خواهد شد.

قائم مقام رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت:  حدود هفت هزار دانشجو دکتری برای دریافت وام ثبت نام کرده‌اند و مبلغ وام سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است که به حساب دانشجویان واریز خواهد شد، بازپرداخت هم پس از فارغ‌التحصیلی خواهد بود.

قنبری یادآوری کرد: دانشجویان تا پایان تیرماه فرصت دارند برای ثبت نام وام دکتری اقدام کنند و به راحتی پس از ثبت نام و ارسال مدارک لازم می‌توانند این وام را دریافت کنند.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *