خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » فراخوان پذیرش کارشناسی ارشد یادگیری الکترونیکی اعضای هیئت علمی پزشکی

فراخوان پذیرش کارشناسی ارشد یادگیری الکترونیکی اعضای هیئت علمی پزشکی

دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران فراخوان پذیرش اعضای هیئت علمی در مقطع کارشناسی ارشد رشته «یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی» را اعلام کرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش مهر، امکان پذیرش اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته «یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی» از طریق مصاحبه و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی بدون نیاز به شرکت در آزمون فراهم شد.

تعداد محدودی دانشجو از بین اعضای هیئت علمی علاقمند به یادگیری الکترونیکی (با اولویت اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران) این رشته پذیرش می شوند.

دوره به شیوه ترکیبی (حضوری و مجازی) و تحت نظر مدرسین مجرب با تاکید بر مشارکت فعال دانشجویان ارائه می شود.

کلاس‌های حضوری در هر نیمسال، در دو بلوک اول و آخر نیمسال هر کدام به مدت حداکثر ۳ روز ارائه خواهند شد. بخش مجازی از طریق ارایه محتوای الکترونیکی، مطالعه مواد آموزشی ارائه شده و انجام و ارسال تکالیف در سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی (LMS) در طول نیمسال تحصیلی خواهد بود.

برنامه های حضوری گروه مانند ژورنال کلاب و سمینارهای آموزشی نیز در بلوک های حضوری برگزار و آزمون نهایی دروس به شیوه حضوری برگزار می شود.

واحدهای درسی ارائه شده توسط گروه، در هر نیمسال به طور متوسط بین ۱۲ تا ۱۴ واحد است و دانشجویان موظفند در هر نیمسال تحصیلی حداقل ۶ واحد درسی را با نظر و موافقت گروه آموزشی (با اولویت دروس پیش نیاز) از بین دروس ارائه شده اخذ کنند.

سقف مدت مجاز تحصیل در این رشته ۵ سال است.

با رعایت آیین نامه دوره های آموزش از راه دور در دانشگاه های علوم پزشکی کشور؛ این برنامه با دو نوع زمان بندی ۳ ترم و ۵ ترم برای دانشجویان ارائه شده و دانشجویان می توانند بر حسب نیازها و شرایط خود یکی از این دو روند را انتخاب کنند.

این رشته شهریه پرداز است و داوطلبان باید برای اطلاع از مبلغ و نحوه پرداخت شهریه تحصیل در این دوره به سایت دانشکده مجازی مراجعه کنند.

اعضای هیئت علمی که در حال حاضر در رشته کارشناسی ارشد رشته آموزش پزشکی مجازی در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور در حال تحصیل هستند، صرفاً پس از پایان تحصیل می توانند برای این رشته ثبت نام کنند.

پذیرش در دوره از طریق مصاحبه علمی ساختارمند همراه با بررسی سوابق و رزومه متقاضی انجام می گیرد.

رزومه متقاضی با تأکید بر سوابق اجرایی و پژوهشی در حوزه یادگیری الکترونیکی و آموزش پزشکی شرکت در دوره های مرتبط با یادگیری الکترونیکی و آموزش پزشکی، انگیزه، علاقه و نگرش متقاضی به حوزه یادگیری الکترونیکی، مهارت زبان انگلیسی تخصصی متقاضی، مهارت های کار با کامپیوتر، توان علمی متقاضی در زمینه مبانی آموزش علوم پزشکی بررسی می شود.

متقاضیان تا ۳۱ مرداد ۹۸ فرصت دارند اطلاعات ثبت نامی و مدارک خود را در صفحه فراخوان در دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران بارگذاری کنند.

همچنین ببینید

آمار زنان هیات علمی از زبان مشاور امور زنان وزارت علوم

فعالیت بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها

مشاور امور زنان وزارت علوم گفت: بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *