خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » شیوه جدید نظارت بر عملکرد مدرسان علمی کاربردی از مهر ۹۸

شیوه جدید نظارت بر عملکرد مدرسان علمی کاربردی از مهر ۹۸

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از افزایش نظارت بر عملکرد مدرسان این دانشگاه خبر داد و گفت: از مهر سال ۹۸ با شیوه های جدید فعالیت مدرسان کنترل می شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش مهر، محمد حسن امید گفت: مدرسان قبلی دانشگاه نیز در حال ارزیابی شدن هستند و از مهرماه ۹۸ هیچ مدرسی که فرایند جذب را طی نکرده باشد، نمی تواند در کلاس های علمی کاربردی شرکت کند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: برای جلوگیری از تخلفاتی که بعضاً امکان دارد رخ دهد، از مهرماه ۹۸ با شیوه های جدید و نرم افزارهای موبایلی مدرسان را کنترل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بدین صورت که دانشجویان در این نرم افزار ها می توانند مشاهده کنند که کدام استاد، استاد این درس بوده و باید به آنها درس بدهد.

امید ادامه داد: برخی از مدرسان در گذشته بودند که آی دی خود را به فرد دیگر داده و فرد دیگری در کلاس فعالیت می کرد که آی دی این مدرسین لغو شده و با مراکز آنها نیز برخورد شده است.

وی از دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی خواست که تمام مشکلات موجود را به دانشگاه علمی کاربردی منتقل کنند و بدانند که با دقت تمام مواردی که آنها اعلام کرده اند بدون آنکه دانشجو معرفی شود، پیگیری می شود.

همچنین ببینید

ابلاغ مصوبه ضریب حقوق اعضای هیات علمی

تصویب نامه هیات وزیران درخصوص تعیین ضریب حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها توسط معاون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *