خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » امکان ثبت نام دانشجویان پسادکتری در فراخوان جذب هیأت علمی

امکان ثبت نام دانشجویان پسادکتری در فراخوان جذب هیأت علمی

رئیس دانشگاه آزاد گفت: متقاضیان مشغول به تحصیل در دوره پسادکتری باید بتوانند به منظور جذب در هیأت علمی دانشگاه‌ها ثبت نام کنند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۲۲۹ هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست محمد علی کی‌نژاد در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به نظر می‌رسد متقاضیان مشغول به تحصیل در دوره پسا دکتری باید بتوانند به منظور جذب در هیأت علمی دانشگاه‌ها ثبت نام کنند.

وی افزود: ترسیم نقشه جذب هیأت علمی بر اساس نقشه جامع علمی کشور و سند آمایش آموزش عالی باید در دستور کار هیأت عالی جذب قرار گیرد.

در ادامه کی‌نژاد نیز گفت: داشتن مدرک پسا دکتری در فرم مربوط به توانایی علمی متقاضیان جذب به عنوان یک امتیاز مورد توجه قرارگرفته است.

در مورد تطابق روند جذب با نقشه جامع علمی کشور و سند آمایش آموزش عالی نیز مقرر شد تا آمار تفکیکی جذب اعضای هیئت علمی در رشته‌های مختلف از وزارتخانه‌های علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی با این دو سند تطبیق داده شود.

در ادامه جلسه و با توجه به پیشنهاد برخی روسای دانشگاه‌ها مبنی بر اصلاح هرم اعضای هئیت علمی و متفاوت بودن روند ترفیع و ارتقاء، موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین پیشنهاد در نظر گرفتن برخی امتیازات رفاهی برای اعضای جوان هیئت‌های علمی نیز مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *