خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » افزایش ۷ تا ۱۰ درصدی ردیف استخدامی اعضای هیئت علمی در سال جاری

افزایش ۷ تا ۱۰ درصدی ردیف استخدامی اعضای هیئت علمی در سال جاری

رئیس هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به افزایش ردیف استخدامی در بودجه سال ۹۸ گفت: افزایش ردیف استخدامی که هرساله در بودجه لحاظ می شود، حدود ۷ تا ۱۰ درصد اعتبارت بودجه است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محمدعلی کی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش ردیف استخدامی اعضای هیئت علمی در بودجه سال ۹۸ گفت: هرساله ردیف استخدامی به اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها اختصاص داده می شود.

وی ادامه داد: افزایشی که برای ردیف استخدامی هرساله در بودجه لحاظ می شود، حدود ۷ تا ۱۰ درصد اعتبارت بودجه ای است که در بودجه ۹۸ نیز لحاظ شده است.

رئیس هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: طی ۱۰ سال گذشته، هر کدام از دانشگاه ها متوسط استخدامی دارند به عنوان مثال دانشگاه صنعتی شریف برای هر سال ۳۰ نفر عضو هئیت علمی جدید پیش بینی کرده است تا بتواند به نسبت مصوب دانشجو به استاد برسد.

به گزارش مهر، یکی از مشکلات جذب هیات علمی در دانشگاه ها مشکل ردیف استخدام است که این موضوع خارج از وظایف دانشگاه ها بوده، وقتی ردیف مورد نیاز دانشگاه ها تامین شود، جذب اعضای هیات علمی نیز صورت می گیرد.

نیاز دانشگاه‌ها به جذب اعضای هیات علمی در رشته های سنتی اشباع شده و اکنون بیشتر نیاز دانشگاه ها به جذب هیات علمی در رشته های بین رشته ای و جدید است.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *