خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » اجرای دوره‌های پسادکتری در پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی

اجرای دوره‌های پسادکتری در پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی

پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با هدف ارتقای توانایی‌های پژوهشی، فناورانه و آموزشی دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها و توسعه زیرساخت‌های پژوهش حوزه علوم ورزشی، دوره‌های پسادکتری برگزار می کند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در پی انعقاد تفاهم‌نامه مشترک با صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و با هدف ارتقای توانایی‌های پژوهشی، فناورانه و آموزشی دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها و توسعه زیرساخت‌های پژوهش حوزه علوم ورزشی کشور، اقدام به برگزاری دوره‌های پسادکتری کرده است.

متقاضیان حضور در این دوره‌ها ضمن استفاده از پتانسیل‌های پژوهشی موجود در پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، از حمایت‌های این دوره، از جمله دریافت کمک‌هزینه معادل با ۸۵ درصد حقوق استادیار پایه‌یک در سال پذیرش پژوهشگر بهره‌مند شده و اولویت‌های موردنیاز جامعه در حوزه ورزش را اجرا نموده و از طریق این دوره‌ها به توسعه زیرساخت‌های علمی و پژوهشی کشور کمک می‌کنند.

تمام فارغ‌التحصیلان دوره دکترای تخصصی در رشته‌های مختلف که مشغول به کار تمام وقت در هیچ سازمانی نبوده و حداکثر کمتر از ۳ سال از زمان فارغ‌التحصیلی آنها گذشته باشد، جهت انجام پژوهش در حوزه علوم ورزشی و در گام نخست با موضوع «استعدادیابی در ورزش» از دیدگاه رشته و گرایش‌های مختلف مرتبط با این حوزه می‌توانند از امکانات موجود استفاده کنند.

پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، علاوه برجذب دانشجوی پسادکتری با همکاری صندوق حمایت از پژوهشگران ریاست جمهوری، با استفاده از ظرفیت بنیاد نخبگان نیز دانشجوی پسادکتری جذب می‌نماید که اطلاعات مربوط به هر دو شیوه جذب این دانشجویان در وب‌گاه پژوهشگاه به آدرس الکترونیکی www.ssrc.ac.ir در دسترس است.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *