خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » تلاش دانشگاه آزاد برای اعلام فراخوان جدید جذب هیئت علمی تا پایان اردیبهشت

تلاش دانشگاه آزاد برای اعلام فراخوان جدید جذب هیئت علمی تا پایان اردیبهشت

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برنامه داریم تا فراخوان جدیدی برای جذب اعضای هیات علمی تا پایان اردیبهشت‌ماه اعلام کنیم و در صورتی که این برنامه عملی نشود در فصل تابستان فراخوان جدید را اعلام خواهیم کرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

بیژن رنجبر در گفت‌و‌گو با ایسکانیوز درباره فراخوان دوم برای جذب اعضای هیات علمی گفت: برنامه داریم فراخوان جدیدی برای جذب اعضای هیئت علمی تا پایان اردیبهشت ماه اعلام کنیم در صورتی که این برنامه عملی نشود در فصل تابستان فراخوان جدید را اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: قرار است پس از جذب هزار نفر عضو هیات علمی که در فراخوان اول اعلام کرده ایم، این نفرات فعالیتشان را از مهر ماه سال جاری در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز کنند.

رنجبر ادامه داد: دانشگاه آزاد مولود انقلاب اسلامی است و در حال حاضر بیش از ۳۸ درصد ظرفیت آموزش عالی کشور را شامل می شود.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: قدردانی از استادان که در حوزه تدریس، آموزش و پژوهش چندین سال است زحمت می کشند امری ضروری است. به همین خاطر طبق سنوات گذشته در حوزه کشاورزی، پزشکی، علوم پایه و مهندسی از استادان نمونه کشوری در مراسمی که هفته گذشته برگزار شد تجلیل کردیم.

وی درباره نحوه انتخاب ۱۴ استاد برتر تصریح کرد: براساس نامه ای که به رؤسای واحد های دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کردیم ۳۲۰ نفر طبق معیار هایی که داشتیم به عنوان نفرات برتر مشخص شدند و پس از تشکیل کمیته فنی، ۱۴ نفر در نهایت به عنوان استادان نمونه کشوری انتخاب شدند.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

۱۰ دیدگاه

  1. سلام آیا با مدرک کارشناسی ارشد میشه در این فراخوان شرکت کرد.

  2. سلام دانشجویان دکتری می توانند در این فراخوان شرکت کنند؟

  3. سلام، کاش یه نفر پاسخگو بود، وقتی هنوز نتایج فراخوان های قبلی اعلام نشده، چطور فراخوان جدید اعلام می کنن؟؟؟
    کاش مسولین یکم خودشون رو جای ما میذاشتن. دو ساله بلاتکلیف هستیم، حداقل می گفتن بهمون چند درصد امکان قبولی وجود داره؟ که الکی خوش نباشیم.
    هیچی بدتر از انتظار نیست.

  4. برایم من نزدیک عید ۱۳۹۸ تحقیقات محلی آمدن از همسایه ها فهمیدیم اما هیچی خبری نیست نه اسامی اعلام شده نه چیزی آخرین خبر هم این بود که پرونده متقاضیان ۱۳۹۵ هم بررسی می کنیم…

    • برای بنده هم همین طور. تحقیقات میدانی در چه صورتی می آین؟ در پایان مراحل جذب؟ برای بنده هم خبری نیست ولی نزدیک عید برای تحقیقات میدانی آمده بودن

  5. سلام هنوز جذب هیت علمی شهریور ۹۷اعلام نشده

  6. سلام تاریخ دعوت به مصاحبه ها از چه زمانی تا چه زمانی هست؟

  7. من سال گذشته دعوت به مصاحبه شده ام اما همچنان در انتظار مصاحبه هستم !!! کاش ی فکر درست و منطقی انجام بشه حیف این همه زحمت

  8. درک نمیکنم وقتی پس از گذشت سه سال هنوز تکلیف متقاضیان جذب فراخوان ۹۵ دانشگاه آزاد مشخص نشده، این فراخوان های پی در پی چه هدف و فایده ای داره

  9. قبلاً که تاریخ قطعی می دادن به تعویق می افتاد الان که تلاش دارند که هیچی دیگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *