خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » امکان جذب ۳ هزار نفر در هیئت علمی دانشگاه‌ها

امکان جذب ۳ هزار نفر در هیئت علمی دانشگاه‌ها

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: امسال بیش از ۱۰ هزار نفر متقاضی جذب هیئت علمی بودند اما ما امکان جذب حدود ۳ هزار نفر را داریم.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش مهر، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، بعداز ظهر دوشنبه در بیست و هفتمین دوره جشنواره دانشجویان نمونه که در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: امسال دانشجویان بیشتری از دانشجویان دوره دکتری این فرصت را پیدا کردند که در فهرست دانشجویان نمونه قرار بگیرند و مجموع تلاش ما در وزارتخانه برای این است که توجه به جامعه دانشگاهی معطوف شود.

وی گفت: طبیعی است که دانشجویان نمونه، سرآمد هستند، اما دانشجویان ما همه صاحب استعدادهای خوب و برجسته ای هستند و در کلان موضوع دستاوردهای دانشگاه بیانگر این مهم است.

وزیر علوم اظهار داشت: به عنوان یک معلم دانشگاهی می گویم که وجود دانشجویان تحصیلات تکمیلی در کنار اساتید دانشگاه یکی از محرک های قوی برای انجام و پیگیری تحقیقات علمی است.

غلامی تاکید کرد: دانشجویان به جز تحصیل و طی مدارج علمی در تولید علم و پیشبرد علم و فناوری هم موثر هستند و دانش آموختگان ما در آینده می توانند کارآفرینی داشته باشند و تحقیقات را ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: امسال بیش از ۱۰ هزار نفر متقاضی جذب هیئت علمی بودند اما ما امکان جذب حدود ۳ هزار نفر را داریم.

وزیر علوم تصریح کرد: برای ماندن در کشور دلیل زیاد است و آینده از آن جوانان است و الگوهای موفقی را می توان از سال‌های اخیر برای جامعه پیدا کرد.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *