خانه » جذب هیئت علمی وزارت بهداشت و درمان » فراخوان جذب دانشجوی پسادکتری دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال ۹۷

فراخوان جذب دانشجوی پسادکتری دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال ۹۷

دانشگاه علوم پزشکی ایران محقق پسادکتری می پذیرد و داوطلبان تا ۳۰ دی ماه فرصت دارند مدارک خود را ارسال کنند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران در نظر دارد از طریق فراخوان، محقق پسا دکتری جذب می کند. علاقمندان جهت شرکت در این فراخوان می توانند مستندات خود را در روزهای ۱۵ تا ۳۰ دی ماه ۹۷ ارسال کنند.

بر اساس شیوه نامه پذیرش و حمایت از دوره های پسادکتری در دانشگاه علوم پزشکی ایران، دوره پسا دکتری پژوهشی دوره ای است که برای تربیت پژوهشگران حرفه ای در مراکز تحقیقاتی تابعه دانشگاه اجرا می شود و محققان پس از تکمیل تحصیلات و کسب مدرک دکتری یا درجه علمی معادل، به منظور ارتقای مهارت های تخصصی در دانشگاه مشغول به فعالیت می شوند.

هدف از برگزاری این دوره حفظ و حمایت از پژوهشگران مستعد و جوان در راستای ارتقاء سطح تحقیقات پایه و کاربردی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور است.

متقاضی باید دارای مدرک دکتری تخصصی (Ph.D)، تخصص یا فوق تخصص بالینی در رشته های مرتبط با حیطه فعالیتهای پژوهشی استاد حائز شرایط مورد تایید یکی از وزارتخانه های بهداشت یا علوم باشد.

از زمان اتمام آخرین دوره تحصیلی (دکتری تخصصی، تخصص یا فوق تخصص بالینی) بیش از ۵ سال نگذشته باشد.

متقاضی نباید از اعضای هیئت علمی دانشگاه های کشور باشد.

محقق اصلی باید حداقل دارای یکی از شرایط الف و ب را داشته باشد:

الف) مرتبه استادی یا دانشیاری و H-Index حداقل ۱۲ بر اساس Scopus داشته باشد.

ب) پروژه مصوب استاد وجود داشته باشد.

با توجه به ظرفیت محدود دانشگاه برای تامین منابع مالی تصمیم گیری نهایی از نظر حایز شرایط بودن استاد و پروژه ارایه داده شده کمیته تخصصی بررسی پسادکتری است.

طول مدت اجرای طرح تحقیقاتی، یکسال است که بر حسب ضرورت و با تقاضای محقق اصلی و تایید شورای پژوهشی دانشگاه این دوره یک نوبت و برای حداکثر یک سال قابل افزایش است.

پس از اتمام دوره، گواهی مربوطه با اعلام تکمیل دوره توسط محقق اصلی و با تأیید معاونت پژوهشی دانشگاه صادر می شود. این دوره منجر به دریافت مدرک تحصیلی نشده و صرفا گواهی انجام دوره با امضای معاون تحقیقات و فناوری و ریاست دانشگاه صادر می شود.

پژوهشگران پسا دکتری زیر نظر مستقیم محقق اصلی فعالیت می کنند و حق الزحمه آنان از محل معاونت تحقیقات و فناوری بودجه طرح تحقیقاتی و حداکثر تا سقف حقوق و مزایا ی ۳ میلیون تومان خواهد بود که پس از کسر کسورات قانونی قابل پرداخت است. مرکز تعهدی برای استخدام پژوهشگر پسا دکتری ندارد.

همچنین ببینید

فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت

فراخوان جذب هیات علمی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۳

دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس به منظور جذب اعضای هیات علمی در قالب تعهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *