خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » اولین فراخوان دوره پژوهشی پسادکتری دانشگاه کردستان در سال ۹۷

اولین فراخوان دوره پژوهشی پسادکتری دانشگاه کردستان در سال ۹۷

معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه کردستان، بر اساس مصوبه هیات امنای دانشگاه در سال ۱۳۹۷، اولین فراخوان عمومی دوره پژوهشی پسادکتری را اعلام نمود.
به گزارش وب سایت هیات علمی، کلیه دانش‌آموختگان دوره دکتری دانشگاه‌های داخل و خارج کشور در رشته‌های مختلف می‌توانند در این فراخوان شرکت نمایند. لازم به ذکر است که شرایط افراد داوطلب، مراحل درخواست و مدارک لازم جهت شرکت در این فراخوان در سایت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، بخش فرم‌ها و آیین نامه‌های پژوهشی بارگذاری شده است.
خواهشمند است افراد علاقمند با مراجعه به این سایت و دانلود فایل‌های مربوط، در صورت دارا بودن شرایط پژوهشگر پسادکتری با یکی از اساتید واجد شرایط دانشگاه به عنوان استاد میزبان (با رشته تخصصی مرتبط) هماهنگی‌های لازم را به عمل آورند. لازم به ذکر است که متقاضیان پیگیری ادامه مراحل درخواست خود را فقط از طریق استاد میزبان انجام دهند و از تماس‌های تلفنی و مراجعه حضوری به معاونت پژوهشی دانشگاه خودداری فرمایند.
تاریخ‌های مهم فراخوان:
مهلت تحویل مدارک کامل از طرف متقاضی به استاد میزبان از تاریخ ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ تا ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ می‌باشد و این مهلت تمدید نخواهد شد.
اساتید میزبان نیز حداکثر تا ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ فرصت دارند تا پس از اخذ مصوبه شوراهای گروه و دانشکده، شخصاً مدارک کامل را مطابق شیوه نامه به دفتر معاونت پژوهشی دانشگاه تحویل نمایند. درخواست‌هایی که پس از این تاریخ ارسال شود، بررسی نخواهد شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

همچنین ببینید

جذب ۳۰۰ دکتر معلم به عنوان هیات علمی

رییس دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیما از راه اندازی ۳۱ دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *