خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » تایید اولیه ۱۴۴ متقاضی جذب هیات علمی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای

تایید اولیه ۱۴۴ متقاضی جذب هیات علمی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای

سرپرست دبیرخانه جذب اعضای هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: از کل فراخوان های ۹۴، ۹۵ و ۹۶ جذب اعضای هیات علمی دانشگاه تعداد ۹۲ نفر از مقطع کارشناسی ارشد و ۵۲ نفر از مقطع دکتری حائز شرایط اولیه شناخته شده و تایید شده اند که در مراحل مختلف جذب هستند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به نقل از ایسنا، دکترسپیده بارانی ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: علاوه بر این تعداد ۱۴ نفر از بورسیه های معرفی شده از سوی مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم جایابی و شروع به کار کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه جذب اعضای هیات علمی با توجه به تغییر و تحولات مدیریتی دانشگاه کارها از سال ۹۴ باقی مانده بود و شرایط بسیار سختی از لحاظ حجم متقاضیان و درخواست کنندگان تجدیدنظر داشتیم که سعی کردیم در چارچوب مصوبات هیات امنا پاسخگوی همه باشیم. در حال حاضر ۹۰ درصد درخواست های تجدیدنظر را پاسخ داده ایم و تراکم درخواست ها به شدت کم شده است.

بارانی تصریح کرد: از کل فراخوان های ۹۴، ۹۵ و ۹۶ جذب اعضای هیات علمی دانشگاه تعداد ۹۲ نفر از مقطع کارشناسی ارشد و ۵۲ نفر از مقطع دکتری حائز شرایط اولیه شناخته شده و تایید شده اند که در مراحل مختلف جذب هستند.

 سرپرست دبیرخانه جذب اعضای هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با اشاره به این که این دانشگاه  تنها دانشگاهی است که از مقطع کارشناسی ارشد – صرفا رشته های فنی – هم مربی فنی جذب می کند در خصوص روند جذب اعضای هیات علمی در این دانشگاه گفت: پروسه جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای همان روند جذب وزارت علوم است که با ثبت نام و بارگذاری مدارک در سامانه نور رضوی آغاز می شود و در ادامه براساس شاخص های خاص هیات اجرایی جذب، متقاضیان غربالگری شده و افراد تایید شده به هیات اجرایی جذب معرفی می شوند. پروسه جذب با تماس با متقاضیان از طرف هیات و درخواست ارسال و ارزیابی صحت و سقم مستندات واصل شده ادامه می یابد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، بارانی در ادامه خاطرنشان کرد: در مرحله بعد، متقاضیان جذب به عنوان مربی فنی وارد پروسه آزمون PE و ارزیابی سوابق حرفه ای شده و متقاضیان جذب به عنوان استادیار فنی برای مصاحبه دعوت می شوند. در ادامه بعد از پذیرش نهایی داوطلب در ارزیابی صلاحیت های عمومی، مدارک جداسازی و به طور ناشناس در کمیته ارزیابی توسط استادانی از دانشگاه  و خارج دانشگاه بررسی و امتیازدهی می شوند و نهایتا پس از ارزیابی و مقایسه امتیازات در هیات اجرایی جذب، پذیرفته شدگان نهایی براساس نیاز رشته محل ها جایابی می شوند.

سرپرست دبیرخانه جذب اعضای هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا روند جذب در دانشگاه فنی و حرفه ای نسبت به سایر دانشگاه های وزارت علوم کمی طولانی تر است اظهار داشت: با توجه به ماهیت فنی و حرفه ای دانشگاه مراحل جذب در دانشگاه فنی و حرفه ای بیشتر از دانشگاه های دیگر است مثلا  در این دانشگاه آزمون PE داریم که در سایر دانشگاه های وزارت علوم وجود ندارد.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *