خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » آغاز فرآیند جذب اعضای هیأت علمی سال ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی
زمان فراخوان جذب هیات علمی ازاد 97 - 98

آغاز فرآیند جذب اعضای هیأت علمی سال ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی

بیش از ۳ هزار نفر برای این که عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شوند در فراخوان جذب این دانشگاه ثبت‌نام کرده‌ اند، حال بررسی‌ها آغاز شده است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری آنا، پس از اتمام فرصت ثبت‌نام در فراخوان‌ جذب اعضای هیأت علمی در دانشگاه‌ آزاد اسلامی، آمارها نشان می‌دهد که حدود ۳ هزار و ۳۵۰ نفر در این فراخوان ثبت‌نام کردند. ۶۰ درصد ثبت‌نام‌کنندگان آقایان و ۴۰ درصد از خانم‌ها هستند.

از هفته آینده اعتبارسنجی اطلاعات ثبت‌شده متقاضیان آغاز خواهد شد و بعد از اینکه مشخص شد که هر یک از ثبت‌نام کنندگان حداقل شرایط فراخوان را داشتند، فهرست اسامی به واحدهایی که اعلام نیاز کرده‌ بودند ارسال می‌شود.

واحدها به مرکزیت بزرگ‌ترین واحد استان مراحل بررسی اولیه را آغاز می‌کنند.

از آنجایی که هیأت مرکزی جذب دانشگاه آزاد اسلامی از وزارت علوم جدا شده است، این هیأت دیگر صفر تا صد بررسی صلاحیت‌های عمومی و اختصاصی را انجام می‌دهد.

در زیرمجموعه هیأت مرکزی جذب، هیأت اجرایی جذب به‌صورت استانی دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد که متشکل از رئیس بزرگترین واحد استان (رئیس هیأت)، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بزرگ‌ترین واحد استان، سه تا پنج عضو هیأت علمی بنا به پیشنهاد رئیس بزرگ‌ترین واحد استان به هیأت مرکزی جذب وزارت مربوط به منظور تأیید اولیه و تأیید نهائی هیأت عالی جذب و حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است.

براساس اعلام هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی، دبیر هیأت از میان اعضای هیأت علمی موضوع  با حکم و انتخاب رئیس بزرگترین واحد استان، منصوب می‌شوند.

یک نفر از اعضای هیات علمی در رشته‌های پزشکی با معرفی هیأت مرکزی جذب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در رشته‌های غیرپزشکی با معرفی هیأت مرکزی جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به هیأت عالی جذب معرفی می‌شوند.

بعد از اینکه هیأت‌های اجرایی استانی پرونده‌های جذب را بررسی کردند نتایج به هیأت مرکزی جذب دانشگاه آزاد اسلامی ارسال می‌شود و بررسی‌های نهایی در این هیأت انجام و تصمیم نهایی گرفته می‌شود.

به گفته معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی حداکثر ظرف دو ماه آینده نتایج قطعی جذب هیأت‌ علمی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام خواهد شد.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *