خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » فراخوان جذب هیأت علمی ۹۸
فراخوان جذب هیات علمی 98

فراخوان جذب هیأت علمی ۹۸

فراخوان جذب هیات علمی سال ۹۸ از ۲۴ بهمن ماه آغاز خواهد شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

زمان ثبت نام متقاضیان فراخوان جذب هیات علمی ۹۸

ثبت نام متقاضیان فراخوان جذب هیات علمی ۹۸ در دانشگاه ها و مؤسسات تابع وزارت علوم تحقیقات و فناوری از ۲۴ بهمن ماه آغاز شده و تا ۶ اسفند ۹۸ ادامه خواهد داشت.

فراخوان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برای جذب هیات علمی پیمانی از ۲۱ دی‌ماه آغاز شده و این اعلام نیاز تا روز دوشنبه ۳۰ دی‌ماه به مدت هشت روز کاری ادامه داشت. مرکز نظارت از اول تا ۱۵ بهمن به مدت ۱۰ روز کاری فرصت داشت اعلام نیاز دانشگاه‌ها و تخصیص ظرفیت‌ها را بررسی کرده و تا ۲۰ بهمن ماه نیز نتایج تطبیق نیازها با تاییدیه مرکز نظارت جذب را اعلام کند.

قرار بود فراخوان جذب اعضای هیات علمی از فردا سه‌شنبه ۲۲ بهمن ماه آغاز شود، اما به دلیل طولانی شدن دوره بارگذاری نیاز و بررسی های مربوطه در رده های نظارتی، شروع فراخوان به ۲۴ بهمن موکول شد.

جزئیات جذب هیات علمی

در فراخوان جذب هیات علمی متقاضیان می‌توانند نسبت به انتخاب سه اولویت اقدام کنند. بر اساس اعلام مرکز جذب، به محض تأیید یکی از اولویت‌های انتخابی متقاضی از سوی هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی، ادامه فرآیند سایر اولویت‌های انتخاب شده متقاضی، در تمامی فراخوان‌ها راکد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری آنا، فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم در از روزهای پایانی شهریورماه آغاز شد و مهرماه به پایان رسید.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی‌شده دانشگاه‌ها تا اوایل دی‌ماه فرصت داشتند تا بررسی‌های خود از پرونده‌های جذب را به هیأت مرکزی جذب ارسال کنند. طبق آخرین اطلاعاتی که رئیس مرکز جذب هیأت علمی در اختیار خبرگزاری آنا در آذر ۹۷ قرار داد ۳۰ دانشگاه فرآیند جذب را آغاز کرده‌ بودند.

بر این اساس دانشگاه‌های شهید چمران اهواز، شهید بهشتی، تربیت مدرس، هرمزگان، کردستان، تهران، خلیج فارس، یزد، ارومیه، بوعلی سینا همدان، ارومیه، اصفهان، ملایر، زنجان، صنعتی شریف، شاهرود، بین‌المللی امام خمینی(ره)، شهرکرد، گلستان، خواجه نصیرالدین طوسی، شهید مدنی آذربایجان، هنر، علوم و فنون مازندران، هنر اسلامی تبریز، بین‌المللی اهل بیت، مؤسسه آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی کوشیار، پژوهشگاه نیرو، مؤسسه آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی راغب، مؤسسه آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی نقش جهان و مؤسسه آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی اقبال لاهوری فرآیند جذب را آغاز کرده‌ بودند.

در آذر ۹۷، ۳۱ دانشگاه هنوز فرآیند جذب را آغاز نکرده‌ بودند و مرکز جذب اعلام کرد که اگر این روند تا یک‌ماه آینده ادامه داشته باشد مرکز جذب هیأت علمی اسامی این دانشگاه‌ها را منتشر خواهد کرد.

زمان اعلام نتایج فراخوان جذب هیات علمی بهمن ۹۸

تمامی بررسی ها برای جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها از چهارم اسفند ماه ۹۸ آغاز می شود و تا سوم خرداد ماه سال ۹۹ ادامه دارد و در نهایت این بررسی ها در مرکز جذب هیات علمی از چهارم خرداد ماه سال ۹۹ شروع می شود و تا ۲۱ تیرماه ۹۹ ادامه دارد.

نتیجه نهایی فراخوان جذب هیات علمی بهمن ۹۸ وزرات علوم، حداکثر تا اول مرداد سال آینده از طریق دانشگاه به متقاضیان اعلام خواهد شد.

سوالات متداول متقاضیان جذب هیات علمی

ثبت نام متقاضیان فراخوان جذب هیات علمی ۹۸ کی آغاز خواهد شد؟

ثبت نام متقاضیان جذب هیات علمی در سال ۹۸ از ۲۴ بهمن ماه آغاز می شود.

ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی چگونه است؟

فرآیندهای جذب صرفاً از طریق سامانه جذب اعضای هیئت علمی صورت می‌گیرد.

همچنین ببینید

دانشگاه علم و هنر

فراخوان جذب هیات علمی پیمانی دانشگاه علم و هنر ۱۴۰۳

دانشگاه علم و هنر یزد از بین شرکت‌کنندگان در فراخوان دانشگاه‌های دولتی (سه برابر ظرفیت) …

۱۰ دیدگاه

  1. سلام
    دفترچه راهنمای استخدام هیات علمی بهمن ۹۸ را لازم دارم. یاشرایط استخدام هیات علمی در ان زمان.از کجا میتونم پیدا کنم.

  2. با سلام
    چرا نتایج فراخوان شهریور ۹۸ اعلام نمی شود؟؟؟؟

  3. سلام. تورو خدا شرط سنی بردارین. یعنی من که ارشدم ۳۸سالمه حق تدریسی هستم حق استخدامی ندارمممممم. این واقعا ظالمانس

  4. سلام جذب هیئت علمی ابان ۹۸ دانشگاه ازاد چه زمانی هست

  5. از کجا باید اقدام کنیم. من لینک پیدا نکردم
    با تشکر

  6. با سلام من در سامانه نور رضوی جهت جذب هیات علمی صفحه اولیه سایت مشخصاتم را وارد کردم ولی امکان ورود به سامانه راپیدا نمیکنم ایمیل بازیابی هم برای رمز مجدد می زنم ولی‌ اطلاعات رمز جدید در ایمیلم نیست. لطفا راهنمایی فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *