خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تعیین تکلیف وضعیت استخدامی ۸۹۴ همکار علمی پیام نور در یک سال گذشته

تعیین تکلیف وضعیت استخدامی ۸۹۴ همکار علمی پیام نور در یک سال گذشته

رئیس دانشگاه پیام نور از تعیین تکلیف وضعیت استخدامی ۸۹۴ نفر از کارکنان علمی دانشگاه خبر داد و افزود: با مساعدت و همراهی مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی، ۸۹۴ همکار علمی که از سال ۱۳۹۰ با عناوینی همچون پیمانی مشروط، دستیار علمی و قراردادی در دانشگاه جذب شده بودند، در یکسال گذشته تعیین تکلیف شدند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر زمانی ساماندهی نیروی انسانی را یکی از مهم ترین سیاست های دانشگاه عنوان کرد و در تشریح جزئیات وضعیت رسیدگی به پرونده تبدیل وضعیت کارکنان علمی گفت: از مجموع ۸۹۴ پرونده متقاضی عضویت هیات علمی دانشگاه پیام نور، ۳۶۴ پرونده موفق به دریافت حکم شده اند.

رئیس دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه از این تعداد، ۴۹۹ متقاضی دیگر نیز موفق به کسب تاییدیه هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه برای دریافت حکم پیمانی شده اند، تصریح کرد: مابقی پرونده ها نیز به دلیل لزوم ارتقای وضعیت آموزشی و پژوهشی در دست رسیدگی است و به این افراد برای تکمیل پرونده فرصت داده شده است.

وی با عنوان اینکه دبیرخانه جذب اعضای علمی دانشگاه در طول یکسال گذشته پرونده همکاران علمی را با نگاه مساعد و در راستای رفع دغدغه های موجود مورد بررسی قرار می دهد، ابراز امیدواری کرد : چنانچه کارکنان علمی در مهلت مقرر بتوانند شرایط آموزشی و پژوهشی را احراز کنند، در اولین فرصت به عنوان عضو هیات علمی پیمانی ادامه خدمت خواهند داد.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

یک دیدگاه

  1. با سلام واحترام کاش اقایون مسئول دانشگاه پیام نور و وزارت به فکر فارغ التحصیلان داشنگاه بودند من لیسانس و فوق لیسانس دانشگاه تهران بودم دکتری دانشگاه پیام نور ، هم اکنون با داشتن ۵مقاله علمی پژوهشی در فراخوان شرکت نمودم که هر سه دانشگاه انتخابی رد نمودن و فقط یک جمله درج نمودن” کیفیت دانشگاه” اسناد و مدارک گفته هام موجوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *