خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » برگزاری دوره دانش افزایی اعضای هیأت علمی واحدهای دانشگاه آزاد استان تهران

برگزاری دوره دانش افزایی اعضای هیأت علمی واحدهای دانشگاه آزاد استان تهران

دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر امر پژوهش و بالا بردن توان برنامه ریزی علمی و بهره‌گیری از اخلاق اسلامی، دوره دانش افزایی اعضای هیأت علمی استان تهران را برگزار کرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری آنا، اکثر دانشگاه‌ها تعطیلی تابستانی را فرصتی برای برگزاری دوره و کارگاه‌ها برای توان‌افزایی استادان و کارکنان خود می‌دانند. به همین منظور، دانشگاه‌هایی نظیر علامه طباطبایی و علم و صنعت اقدام به برگزاری این دوره‌ها کرده‌اند.

دانشگاه آزاد اسلامی نیز با تأکید بر امر پژوهش و بالا بردن توان برنامه‌ریزی علمی و بهره‌گیری از اخلاق اسلامی، دوره دانش‌افزایی اعضای هیأت علمی استان تهران را در هفته اول شهریور ماه برگزار کرد.

این دوره از دوشنبه پنجم شهریورماه آغاز شد. در روز اول از این دوره مباحث مربوط به‌ نظام، آیین‌نامه و دستورالعمل‌های پژوهشی مورد بررسی قرار گرفت و روز دوم نیز با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی گل‌محمدی نماینده نهاد مقام معظم رهبری در واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد اسلامی، به مباحث اخلاق حرفه‌ای و موضوعات مربوط به نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها پرداخته شد.

روز سوم به موضوع برنامه‌های علمی در دانشگاه‌ها اختصاص داشت که با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی، تحول در دانشگاه‌ها و ایجاد شبکه دانشگاه نوآور بررسی شد.

لازم به یادآوری است، دوره دانش‌افزایی اعضای هیأت علمی طی سه روز با حضور رؤسا و مسئولین واحدهای استان تهران در مجتمع دانشگاهی ولایت دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی برگزار شد.

همچنین ببینید

آمار زنان هیات علمی از زبان مشاور امور زنان وزارت علوم

فعالیت بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها

مشاور امور زنان وزارت علوم گفت: بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *