خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » جذب هزار عضو هیات علمی دانشگاه آزاد در سال جاری

جذب هزار عضو هیات علمی دانشگاه آزاد در سال جاری

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی از جذب هزار عضو هیات علمی برای ترم تحصیلی مهر و بهمن‌ در این دانشگاه خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

عبدالرسول پورعباس در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا،‌ اظهار کرد: برای اولین‌بار در دانشگاه آزاد، نیروها را به سمت‌وسوی بازنشستگی در موعد مقرر هدایت و همچنین با بازخرید ۶۰ روز پاداش کسانی که مایل به بازخرید هستند موافقت می‌کنیم.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، هیات امنای این دانشگاه، ۲ هزار میلیارد ریال برای جذب اعضای هیات علمی جوانی که در صف استخدام هستند، اختصاص داده و زیرساخت‌های کار در حال فراهم شدن است.

پورعباس با اشاره به هیات جذب اعضای هیات علمی مستقل دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: به جوانانی که پشت در ورود به دانشگاه آزاد هستند نوید می‌دهیم که بیش‌ از یک هزار نفر عضو هیات علمی برای ترم تحصیلی مهرماه و بهمن‌ماه سال جاری جذب خواهیم کرد.

وی درباره تامین بودجه اعضای هیات علمی جدید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای سال اول پیش‌بینی شده است که مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان از محل بودجه سازمان مرکزی به‌طور متمرکز پرداخت شود و در سال‌های بعدی این مبلغ در بودجه واحدهای دانشگاه آزاد تخصیص داده می‌شود.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *