خدمات ما

خدمات جوشکاری سیار تهران

حتما گاهی به خدمات یک جوشکار خوب و باتجربه نیاز پیدا می کنید. اگر ساکن تهران هستید، در این طور مواقع طهران جوش؛ جوشکار سیار تهران گزینه مناسبی است که می توانید خدمات زیر را از آن بگیرید.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

  • ساخت و تعمیر نرده راه پله: نرده های راه پله نقش مهمی در سلامت و امنیت شما دارند. پس اگر مشکلی دارند یک ثانیه هم برای تعمیر آنها معطل نکنید.
  • ساخت و تعمیر حفاظ پنجره: اگر ایرادی در نرده پنجره شما است یا خدای نکرده هنوز حفاظ پنجره خود را نصب نکرده اید حتما با ما تماس بگیرید.
  • سقف پارکینگ: گاهی شما فضایی باز دارید که نیاز به سقف حیاط دارد. در این مواقع استفاده از خدمات جوشکاری یکی از بهترین گزینه ها است. در مورد پوشش سقف هم روی مشاوره های ما حساب کنید.
  • درب آکاردئونی: امنیت این روزها گوهر گرانبهایی است. پس اگر در آکاردئونی جلوی آپارتمان خود نصب نکرده اید بهتر است پس از کمی تحقیق دست به کار شوید.
  • حفاظ دیوار: بودن نرده دیوار روی دیوارهای ساختمان ها باعث زیبایی و حفاظ از ساختمان است. پس پیشنهاد می کنیم همین حالا با مدل های جدید و متنوع نرده های حفاظ دیوار آشنا شوید.
  • تعمیر لولا: لولاهای در بسیار پرکاربرد هستند و استفاده زیادی از آنها می شود. پس طبیعی است که پس از مدتی به تعویض لولا نیازپیدا کنید.
  • پل پارکینگ: پل پارکینگ از آن چیزهای است که همیشه به آن نیاز داریم. به خصوص پل هایی با پروفیل های قوی و محکم.

برای این کارها و هر خرده کاری و کلی کاری دیگری در زمینه آهنگری و جوشکاری می توانید روی جوشکار سیار تهران حساب کنید. ما همیشه در کنار شماییم.

همچنین ببینید

اعمال پایه های تشویقی برای اعضای هیات علمی توسط وزارت علوم

اعطای پایه‌ های تشویقی جدید و افزایش حقوق بازنشستگی برای اعضای هیات علمی

وزیر علوم از اعمال پایه‌های تشویقی برای اعضای هیات علمی از سال ۱۴۰۲ که از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *