خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » اجرای طرح تعاون اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی
شرایط جذب هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه ازاد

اجرای طرح تعاون اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با تأکید بر این که طرح تعاون اساتید در این دانشگاه اجرا می‌شود، گفت: در این طرح حکم اساتید دانشگاه آزاد هیأت علمی استان می شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

امیررضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با بیان اینکه ساعات موظفی اساتید دانشگاه آزاد از دانشگاه‌های دولتی بیشتر است، گفت: ساعات کاری اساتید دانشگاه آزاد کم می‌شود و ساعات حضور آنها به زودی به واحدهای دانشگاه‌ ابلاغ می‌شود، البته پیش‌نیازها باید رعایت شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت جدید دانشگاه آزاد بر ارتقای کیفیت تاکید دارد، گفت: آمایش آموزش‌ عالی در دانشگاه آزاد صورت می‌پذیرد، بر اساس این طرح مثلا رشته حقوق در یک استان به ۸ واحد و نه به همه واحدها، مهندسی مکانیک به ۱۰ واحد دیگر واگذار می‌شود، یعنی رشته‌ها توزیع می‌شوند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه طرح تعاون اساتید در این دانشگاه اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: در برخی واحدهای استانی موظفی‌ اساتید  پر نمی‌شود، در این طرح حکم اساتید دانشگاه آزاد هیأت علمی استان می‌شود و در مراکز دیگر موظفی‌شان پر می‌شود.

وی گفت: آیین‌نامه مقطع دکترا هم در راستای کیفی سازی تغییر کرده است، در آزمون جامع از سه تا موضوع درسی باید آزمون گرفت نه سه درس. یعنی در این رشته‌ها هر آنچه دانشجو در کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا خوانده را باید بداند و آزمون دهد، در آئین‌نامه دوره دکترا آزمون جامع قوی‌تر و تخصصی‌تر شده است. هر درسی را فقط یک استاد نباید سوال بدهد.

همچنین ببینید

فرصت‌ مطالعاتی هیات علمی جامعه و صنعت

شرکت هزار عضو هیات علمی در فرصت‌های مطالعاتی جامعه و صنعت

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم از شرکت حدود هزار نفر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *