خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » جذب اساتید جوان در دانشگاه آزاد اسلامی
ساعت موظفی اساتید دانشگاه آزاد

جذب اساتید جوان در دانشگاه آزاد اسلامی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سال آینده فراخوانی اعلام خواهد شد و اعضای هیأت علمی جدید و جوان جذب خواهند شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم کلانتری در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا با اعلام این خبر، گفت: کارهای متعددی طی یک سال گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد که یکی از این کارهای بزرگ ساماندهی بخش مدیریت کلان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بود. تقریبا می‌توان گفت بخش اعظم مدیرانی که اکنون در ستاد هستند نیروهای جدید تازه‌نفسی هستند که باانگیزه بسیار خوب مشغول کار شده‌اند. این مهم در واقع زیرساخت بزرگی است. شرط اول حرکت فرهنگی هم همین نیروهای سکاندار توانمند و باانگیزه و بااشراف به کار فرهنگی است.

وی ادامه داد: مجموعه‌ای از بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌ها هم تدوین و ابلاغ شده است که خیلی از آن‌‌ها راهگشا و مشخص‌کننده مسیر فرهنگی است، یکی از همین‌ اسناد هم سند جامع راهبردی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی است. متخصصان متعددی ساعت‌ها با تکیه بر اسناد بالادستی بر روی این سند کار کرده‌اند و به حمدالله نهایی شده و یکی از بزرگترین دستاوردهای این دوره مدیریتی است. هیچ وقت چنین سندی در حوزه فرهنگی دانشجویی وجود نداشته است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: سال آینده ما براساس این چارچوب‌های کلان حرکت خواهیم کرد. مهمترین ویژگی این سند این است که هم سیاست‌های کلان حوزه دانشجویی و فرهنگی را مشخص کرده، هم راهبردهای کلان و برنامه‌هایی که یک واحد می‌‌تواند در این راستا به اجرا بگذارد و … که همگی در این سند مشخص شده است. نقشه حرکت به درستی تدوین شده است و آماده حرکت است.

وی خاطرنشان کرد: به همه معاونان و مدیران فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی این سند داده شده است تا نظرات خود را اعلام کنند. مطمانا تا آخر امسال جمع‌بندی نهایی انجام و سال آینده مبنای حرکت، این سند خواهد بود.

کلانتری درباره مراسم اعتکاف در واحدهای دانشگاهی هم توضیح داد: بخشنامه‌ای به همه واحدها ارسال شده است و گفته‌ایم که واحدهایی که امکانات و مسجد دارند حتما برای اعتکاف دانشجویی اقدام کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از یک اتفاق خوشایند خبر داد و گفت: قطعا سال آینده نسبت به سالی که گذشت حرکت‌ها عینی‌تر و ملموس‌تر خواهد بود به دلیل اینکه سالی که گذشت سال مطالعه و آماده‌کردن زیرساخت‌ها بوده است و آثار آن در سال آینده نمایان خواهد شد. از جمله جذب نیروهای جدید از سال آینده صورت می‌گیرد و همانطور که رئیس دانشگاه اعلام کردند فراخوانی اعلام خواهد شد و اعضای هیات علمی جدید و جوان جذب خواهند شد.

وی بر توانمندسازی دانشجویان هم تاکید کرد و افزود: قطعا یکی از برنامه‌هایی که شروع شده و تداوم خواهد داشت برنامه توانمندسازی گروه‌های فرهنگی و سیاسی دانشگاه است به تعبیر دیگر نخبه‌پروری سیاسی و فرهنگی که در قالب اردوهای معرفتی صورت خواهد گرفت.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

۲ دیدگاه

  1. اساتید جوان؟ من از ۲۶ سالگیم دارم همش توی فراخوان ها شرکت می کنم. الان ۲۹ سالم شد. فکر کنم فقط اساتید جوان رو در طی مصاحبه و فراخوان قراره بازنشسته کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *