خانه » جذب هیئت علمی وزارت بهداشت و درمان » فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت در سال ۹۸
زمان ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت

فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت در سال ۹۸

فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت در سال ۹۸ به محض اعلام در همین سایت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

زمان فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت در سال ۹۸

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

در فروردین ماه ۹۸، رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت بهداشت درخصوص زمان شروع ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت در سال ۹۸ گفت: فراخوان جذب هیئت علمی وزارت بهداشت آماده شده است و در انتظار صدور مجوز استخدام از سوی سازمان امور اداری و استخدامی هستیم. وی همچنین گفت: برای جذب یک هزار و ۵۰۰ نفر اعلام آمادگی کرده‌ایم.

همچنین رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت بهداشت از کمبود ۷هزار هیات علمی در این وزارتخانه خبر داده است.

این در حالی است که رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت گفته است: برای جذب هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی در مناطق محروم تا پایان نیمه اول سال فراخوان جذب منتشر می کنیم.

بر اساس آخرین خبر در هفته اول آبان ۹۸، دستورالعمل فرآیند جذب اعضای هیئت علمی علوم پزشکی به دانشگاه ها ابلاغ شده است.

تعداد جذب در فراخوان جذب هیئت علمی وزارت بهداشت

رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت در خصوص میزان جذب هیات علمی علوم پزشکی در سال ۹۸ گفت: ۸۰۰ نفر از اعضای هیئت علمی در آیند‌ه‌ای نزدیک در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور جذب می‌شوند.

شرایط شرکت در فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت

شرایط عمومی

الف) اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی

ب) تدین به یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی

ج) داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

د) عدم محکومیت به محرومیت از استخدام دولتی و سابقه محکومیت کیفری و جزائی

ه) عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردان

و) انجام خدمت وظیفه عمومی، دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا داشتن معافیت قانونی و یا پایان دوره ضرورت نظام (ویژه آقایان)

ز) تایید صلاحیت های علمی و عمومی داوطلبان در هیات های اجرایی جذب دانشگاه ها و هیات مرکزی جذب وزارت متبوع طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی

شرایط اختصاصی

۱- دارا بودن دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی (و یا گواهی دوره فلوشیپ) در رشته‌های بالینی و دانشنامه دکترای تخصصی و یا مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم پایه

۲- حداکثر سن برای داوطلبین استخدام که مدرک کارشناسی ارشد داشته باشند ۳۵ سال و برای دارندگان دانشنامه دکتری تخصصی (Ph.D) و دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی و یا دوره فلوشیپ ۴۵ سال است.

تبصره ۱: متقاضیانی که دارای سن بیشتر از ۳۵ سال برای کارشناسان ارشد و ۴۵ سال برای دارندگان دانشنامه تخصصی، فوق تخصصی(ویا فلوشیپ) و دکترای تخصصی (Ph.D)هستند در صورت دارا بودن سوابق آموزشی، پژوهشی و مدیریتی با تائید هیات ممیزه مرکزی حداکثر تا ۵ سال به سقف سنی آنان افزوده خواهد شد. بنابر این دانشگاه ها می توانند مدارک این متقاضیان را بصورت مشروط بپذیرند.

تبصره ۲: مستخدمینی که دارای مدرک دکترای تخصصی پی اچ دی، کارشناسی ارشد، بورد تخصصی و فوق تخصصی هستند تنها درصورت باقی‌ماندن حداقل ۱۵سال از سنوات خدمت می توانند در فراخوان جذب هیات علمی شرکت نمایند.

۳- شرکت افراد مشغول به تحصیل در فراخوان ممنوع می‌باشد و این دسته از افراد می‌توانند پس از فراغت از تحصیل و اخذ مدرک دانشگاهی بالاتر و انجام یک سال از تعهدات در فراخوان‌های آتی شرکت نمایند.

تبصره: چنانچه متقاضیان در زمان انجام مراحل جذب در آزمون Ph.D یا فوق تخصص و یا فلوشیپ پذیرفته شوند نیز مشمول این بند بوده و پرونده آنها از دستور کار جذب خارج خواهد شد.

۴- شرکت متعهدین خدمت به دانشگاه ها و دانش آموختگان مقاطع مورد تایید تحصیلی، در آزمون فراخوان دانشگاه ها بلامانع است. شرکت در فراخوان (متعهدین خدمت که تعهدات را در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی می‌گذرانند در فراخوان سایر دانشگاه ها به غیر از دانشگاه محل تعهد یا خدمت با موافقت کتبی موسسه مبداء ممکن خواهد بود.

تبصره ۴-۱) متقاضیان کارشناس ارشد و پی اچ دی که بنا به نیاز دانشگاه بصورت کتبی، تعهدات خود را بصورت غیر هیئت علمی می‌گذرانند نیز می‌توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد شرکت نمایند.

تبصره ۴-۲) شرکت در فراخوان برای مشمولین قانون نحوه تامین هیات علمی، بعد از گذشت دوره ضرورت (۲۴ ماه) میسر می‌باشد. بدیهی است جذب نهایی و پیمانی شدن افراد مذکور پس از اتمام تعهد و انجام فرایند صدور کارت پایان خدمت خواهد بود.

تبصره ۴ -۳) متعهدین خدمت درمانی پس از یکسال از انجام تعهدات در قالب درمانی تنها در صورت تائید کمیسیون مشترک درمان و آموزش وزارت متبوع می‌توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد و در صورت موافقت کتبی دانشگاه مبدا در فراخوان سایر دانشگاه ها شرکت نمایند.

تبصره ۴ -۴) دارندگان مدرک قبولی دانشنامه فوق تخصصی که تعهدات فوق تخصص را به صورت درمانی یا هیات علمی میگذرانند تنها می‌توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد خود شرکت نمایند. این متقاضیان پس از شروع تعهدات می‌توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد شرکت نموده و تنها در صورت باقی ماندن حداکثر ۶ ماه از تعهدات و با تایید کتبی دانشگاه مبداء در فراخوان سایر دانشگاه ها نیز شرکت نمایند.

تبصره ۴-۵) دانش آموختگان دانشگاه های وزارت علوم در صورت داشتن تعهد به کشور در صورت تمایل به شرکت در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور نیز تابع این بند
می‌باشند.

۵- عنوان رشته متقاضی می بایست با عنوان رشته درج شده در فراخوان دقیقا مطابقت داشته باشد و پذیرش مدارک مشابه ممنوع می‌باشد.

۶- بر اساس مصوبات هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی، نخبگان می توانند جهت شرکت در فراخوان ۴ انتخاب داشته باشند که می بایست دو انتخاب آموزشی و دو انتخاب پژوهشی باشد. واجدین شرایط نخبگی با امتیاز ویژه در فرآیند پذیرش هیات علمی دانشگاه ها دارای اولویت می‌باشند مشروط بر آنکه گواهی نخبگی را در زمان شرکت در فراخوان ارائه نمایند.

۷- ایثارگران شامل رزمندگان با بیش از ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه، جانبازان بالای ۲۵ درصد، آزادگان بالای ۳ سال اسارت، همسران و فرزندان جانبازان بالای ۵۰ درصد، همسران و فرزندان شهدا و فرزندان آزادگان با بیش از ۳ سال اسارت که دارای مدرک دکترای مورد تایید وزارتین علوم و بهداشت می‌باشند از اولویت جذب برخوردارند.

۸- در هر دانشگاه / دانشکده در شرایط مساوی، اولویت استخدام با متقاضیان بومی می‌باشد.

۹- دارندگان مدرک کارشناسی ارشدیا سطح ۳ حوزوی در گروه معارف اسلامی تنها در صورت دارا بودن حداقل ۳ سال سابقه تدریس می توانند در فراخوان دانشگاه های علوم پزشکی کشور شرکت نمایند ۱۰- متقاضیانی که از طریق آموزش از راه دور (دوره های مجازی) و یا دوره‌ های غیرحضوری تحصیلات خود را به پایان رسانیده اند نمی توانند در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور شرکت نمایند.

۱۱- اعضای هیات علمی رسمی و پیمانی دانشگاه های وزارت بهداشت در صورت موافقت دانشگاه مربوطه، در وزارت علوم با موافقت معاون آموزشی وزارت علوم و در دانشگاه آزاد اسلامی با موافقت معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در فراخوان دانشگاه های علوم پزشکی کشور شرکت نمایند.

تبصره: اعضای هیات علمی پیمانی دانشگاه های وزارتین علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی تنها در صورت گذراندن حداقل ۵ سال از خدمت خود در صورت تمایل می توانند در فراخوان دانشگاه های علوم پزشکی کشور شرکت نمایند. بدیهی است استخدام جدید آنان نیز به صورت پیمانی خواهد بود.

۱۲- متقاضیانی که بورسیه دانشگاه خاصی هستند تنها در صورت انتقال تعهدات بورس به دانشگاه دیگر می‌توانند در فراخوان آن دانشگاه شرکت نمایند، در غیر این صورت تنها می‌توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد بورسیه شرکت نمایند.

۱۳- متقاضیان دارنده مدرک تحصیلی بالاتر از رشته و مقطع اعلام شده در فراخوان، حق شرکت در فراخوان اعلام شده در مقطع پایین تر را ندارند.

· دانش‌آموختگان رشته‌های مامایی، بهداشت باروری و کلیه گرایش‌های پرستاری تنها به صورت بالینی جذب دانشگاه های علوم پزشکی خواهند شد.

· دانش آموختگان رشته های طب هوا فضا- طب ورزشی- طب کار و پزشکی اجتماعی پس از فراغت از تحصیل می‌توانند در فراخوان شرکت نمایند.

· دانش آموختگان رشته پزشکی قانونی به شرط ارایه عدم نیاز سازمان پزشکی قانونی می‌توانند در فراخوان شرکت نمایند.

· چنانچه در هر یک از مراحل پذیرش یا پس از آن خلاف اطلاعات اعلام شده توسط متقاضی محرز شود، مراحل طی شده کان لم یکن تلقی شده و در صورت صدور حکم استخدامی حکم صادره لغو و بلا اثر می گردد.

شرکت در فراخوان دو دانشگاه مجاز خواهد بود، لیکن داوطلب فقط می تواند یکی از دانشگاه ها را دانشگاه مادر ( تهران– ایران- شهید بهشتی – شیراز- اصفهان – تبریز- مشهد- کرمان و اهواز ) انتخاب نماید.

تبصره: درصورت انتخاب دو دانشگاه اولویت با انتخاب اول خواهد بود.

تذکرات بسیار مهم

استخدام اعضای هیات علمی دردانشگاه ها:

۱- منوط به موافقت سازمان اداری استخدامی کشور با اعضای مجوز جهت جذب خواهد بود

۲- منوط به داشتن ردیف و مجوزهای استخدامی توسط دانشگاه های ذیربط خواهد بود.

۳- استخدام اعضای هیات علمی در مرتبه استادیار و بالاتر به صورت تمام وقت جغرافیایی و در مرتبه مربی به صورت تمام وقت می باشد.

همچنین ببینید

فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت

فراخوان جذب هیات علمی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۳

دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس به منظور جذب اعضای هیات علمی در قالب تعهد …

۴۱ دیدگاه

  1. سلام آیا دانش آموختگان دانشگاه ازاد می توانند در فراخوان شرکت کنند؟
    آیا قانونی مبنی بر عدم جذب دانش اموختگان دانشگاه ازاد در فراخوان وزارت بهداشت وجود دارد؟

  2. با سلام، از ساعت ٢٣ سایت باز نمیشد، ارور ۵٠٣ میداد، من وسط آپلود مدارک بودم که سایت به مشکل خورد و متاسفانه موفق به ثبت نام نشدم، کلی وقت گذاشته بودم برای پر کردن فرمها و اسکن مستندات? کاش با توجه به مشکل بوجود اومده، یه روز دیگه تمدید میکردن.

  3. با سلام
    امروز بعد ازمشورت با یکی از اساتید و آماده شدن یکی از مستندات، برای ویرایش و تغییر اولویت فراخوان وزارت بهداشت اقدام کردم اما با اینکه هنوز سه ساعت از مهلت قانونی باقی بود هرچه تلاش کردم سایت وارد پروفایلم نمیشد بعد از دو ساعت تلاش بالاخره سایت باز شد اما مدرکی لود نمیشد و در آخر هم ثبت نهایی مرتب error میداد تا پایان زمان مقرر …
    این قضیه اگر از ترافیک سایت ناشی شده باشه باعث میشه خیلی از داوطلبین که به هر دلیل اون زمان ویرایش رو لازم دیدن به مشکل بربخورن به هرحال اگر مهلت کوتاهی برای ویرایش نهایی تمدید بشه عدالت رعایت میشه چون زودتر از پایان مهلت واقعی امکان وبرایش حذف شد و خواهشم اینه که در این زمینه اطلاع رسانی موثر بشه
    ممنون از اینکه امکان تبادل نظر رو فراهم کردید
    با تشکر

  4. شرایط گذاشته شده برای برخی رشته ها که فقط فارغ تحصیل وزارت بهداشت می خواهند در صورتیکه رشته مذکور هیچ فرقی با رشته همسان در وزارت علوم ندارد دور از انصاف و رقابت صحیح رو از بین برده است. خواهشا این شروط را بردارید.

  5. لطفا به مسئولین وزارت بهداشت اطلاع بدی صنایع غذایی وزارت علوم هیچ فرقی با صنایع غذایی وزارت بهداشت نداره و چه بسا کامل تر هم هست. زدن گرایش صرفا کنترل کیفی سبب عدم رقابت و جذب افراد ضعیف میشه.

  6. با سلام
    با چه لینکی می توان ثبت نام کرد ؟؟ من نمی توانم فرم ثبت نام را باز کنم
    از طرفی چگونه جدول اعلام نیازهای دانشگاه‌های علوم پزشکی را پیدا کنم ؟؟؟

  7. متاسفانه من هم نمی تونم لینک ثبت نام رو باز کنم? . چرا؟

  8. با سلام
    جذب هیات علمی باید براساس میزان دانش و تجربه فرد در تخصص خود، فن بیان، توانایی انتقال دانش، توانایی پژوهش، داشتن مهارتهای ارتباطی و داشتن وجهه و شخصیت آموزشی باشد نه صرفا بر اساس داشتن مدرک دکتری و جوان بودن. چه بهتر که یه هیات علمی با داشتن آیتم های لازم جوان هم باشد. با تصمیم اخیر وزارت بهداشت بخش عظیمی از افراد علمی و با تجربه از میدان خارج می شوند. اجازه بدید همه افراد بتونن تو رقابت شرکت کنند و خودشون رو نشون بدن. قضاوت در مورد سواد علمی و آیتم های دیگر رو رو بگذاریم به عهده داوران.

  9. با سلام
    با توجه به اینکه مهمترین فاکتور در هیات علمی توانایی علمی -آموزشی و پژوهشی افراد می باشد گذاشتن سایر قیدها مثل سن- سابقه کار و … مو جب ایجاد تبعیض و بی عدالتی اجتماعی و محروم کردن جامعه از توانایی افرادی می باشد که بدلیل سن شناسنامه ای و سابقه خدمت باید حذف شوند بدون توجه به سوابق علمی و آموزشی و توانایی آن ها- را ههای ارزیابی علمی و آموزشی افراد در همه جای دنیا استاندارد های شناخته شده خود را دارد و حل مشکلات استخدام با روش های غیر استاندارد ایجاد مشکلات جدید است. خواهشا مسئولین ذی ربط در وزارت خانه این تمهیدات را در جذب دوره PhD در نظر بگیرند و بخشی از عمر افراد و بودجه ای وزارت خانه را با حذف افرادی که با انگ سن و سابقه شغلی قرار است حذف شوند نه ضعف علمی- هدر ندهند

  10. ایا با مدرک دکتری از پیام نور میتوان عضو هیات علمی دانشگاه دولتی شد؟

  11. با سلام. لطفا مساعدت فرمایید و سریعتر فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت را سریعتر برگزار نمایید. با توجه به محدودیت سنی افراد و نیز با توجه به اینکه بسیاری از دانشگاههای کوچک .متاسفانه دارای سهمیه کمتری در دانسکده های بهداست و پیراپزشکی نسبت به دانشکده های پزشکی هستند ،این تاخیر می تواند عواقب ناخوشایندی را داشته باشد. بنده با گذشت حدود ۳۸ سال سن،داشتن افتخارات علمی متعدد در طول عمر تحصیل اما متاسفانه هنوز استخدام نبوده و امنیت شغلی ندارم. لطفا خواهش ا مساعدت بفرمائید تا سهمیه دانشکده های بهداشت و پیراپزشکی هم افزایش یابد .

  12. از تصمیم وزارت بسیار خوشحال شدم. اگر یادتون باشه تا سال ۱۳۹۰ کارمندان به جهت قبولی در آزمون کارشناسی ارشد سهمیه ۲۰ درصدی داشتند. بنابراین از نظر سطح علمی بمراتب با اندوخته علمی کمتری وارد دانشگاه ها میشدند. همچنین به دلیل اینکه در سیستم همزمان مشغول کار هم بودند در طول دوره هم انگیزه کمتری برای علم اندوزی داشتند. بعد از اتمام دوره کارشناسی ارشد نیز با گرفتن مأموریت آموزشی همزمان تحصیل میکردند و در طول دوره دکترا حضور کمرنگتری در دانشگاه داشتند و در نهایت به دلیل وجود روابط متعدد در دانشگاه از احتمال جذب بالاتری برخوردار بودند. نتیجه امر وجود اعضای هئیت علمی با بن مایه علمی ضعیف بود که ظلم مضاعفی بر سیستم آموزشی محسوب میشد. حالا که تصمیمی شاهد-مدار و با منطق گرفته شده همین همکاران مکدرند که چرا سیستم همچنان ناعادلانه ادامه پیدا نمیکنه. اگر هدف شما بزرگواران در مراکز درمانی- بهداشتی خدمت به مردم و نه منفعت شخصی بوده خب چرا ناراحتید با مدرک دکترای خودتون توی سیستم خدمت بهتری ارائه بدین اگر هدفتون صرفأ کسب منفعت مادی همراه با امتیازات گوناگون آموزشی بوده که واقعأ در حق کسانی که قصد کار در شبکه رو داشتن اجحاف کردین. منطقی باشین و منفعت طلب شخصی نباشین. این تصمیم در نهایت منجر به بعبود و ارتقاء علمی دانشگاه ها میشه

    • دو عزیز آقای هیئت علمی
      لطفا بفرمایید خودتان چطور وارد این موقعیت شدید و محکم هم بهش چسبیدید
      واقعا تضمین می کنی تمام کارمند بدون زحمت ادامه دادند و همشون هم بی سوادند؟

    • این صحبت ها فقط از یک ادم عقده ای بر میاد که معلوم نیست چه پدر کشتگی با کارمندان داره، احتمالا از نظر علمی هم انقدر ضعیف هستند که برای کاهش رقبا چنین توهینی را به کارمندان می کنند.
      شما از کجا مطمئن هستید که کارمندان برای گذراندن دوره های ارشد و دکترا زحمت نکشیدند،
      فقط میتونم بگم تمام مسئولینی را که بدون فکر و تحقیق این قانون را تصویب نموده و باعث و بانی این ظلم و بی عدالتی در حق افراد کارمند شدند را به خدا واگذار کردم.

  13. با سلام.شرایط پانزده سال کارمندی خیلی ناعادلانه است.مقطع دکترا برای قبولی و تحصیل به زمان نیاز دارد و در کنار زندگی و مشغولیتهای آن.افرادی که با شزایط سخت به تحصیل می پردازند قابل ستایش هستند.ولی با این قوانین از انگیزه افراد دیگر برای ادامه تحصیل کم می شود.

  14. سلام به نظر من اصلا بحتی میان شاغلین و جوانام جویای کار نیست باید رقابت ازاد باشد اک کارمند هم سالها تلاش و تجربه دارد و محق است,چون با ماموریت یا بی ماموریت با دشواریهای فراوان ادامه تحصیل داده و این تبصره باعت کشتن انگیزه شاغلیت می شود از طرفی جوانان جویای کار هم میخواهند شاغل شوند لدا ایجاد محدودیت برای هر کدام از این دو گروه ظلم به انهاست درست اینه که فضا رو باز بزاریم تا همه رقابت کنند یک کارمند با مدرک دکترا تا ۳۵سال میتونه خدمت کنه حتی اگه کمتر هم از خدمتش مونده باشه چه اشکالی داره مگه تا دیروز کجا خدمت می کرده امروز غریبه است این قانون فارغ از مدت سنواتش ایراد داره و ظلم به کارمندان هست تا از رقابت ازاد حدف نشوند

    • خوب میتونه کارمند عزیز از شغلش استعفا بده بیاد بیرون در رقابت جانانه با بقیه شرکت کنه خیلی هم خوبه میشه

  15. با سلام
    لطفا این تبصره شرایط ۱۵ سال خدمت باقی مانده برای کارکنان را حذف نمایید و یا اینکه سوابق تدریس و اموزشی را دخیل در این امر نمایید و یا اینکه سابقه باز نشستگی را تا ۳۵ سال کار در نظر بگیرید

  16. تعهداتی بلاتکلیف

    با سلام
    به نظر بنده این تصمیم بسیار منصفانه و منطقی است. شما کارمندان تا چه اندازه می خواهید از از دولت استفاده کنید به قول خودتان از ماموریت اموزشی استفاده کرده اید. به موقع استخدام شده اید هم فرزند و هم خانه مستقل دارید. ما جوانان که بدون حمایت و بدون وقفه به تحصیل ادامه داده ایم بیکار بمانیم تا شما برنامه ریزی و استفاده تان از منابع دولتی کامل شود. شما یک بار در ازمون استخدامی شرکت کرده اید و برای آینده بر همان اساس برنامه ریزی کرده اید چرا ما جوانان نباید ثبات داشته باشیم فقط به خاطر اینکه حقوق بازنشستگی بالاتری داشته باشید جوانان باید بیکار و سرگردان بمانند. مانند سایر ارگانها وزرات بهداشت نیز تصممیمی منطقی اتخاذ نموده است. بنده با چهل سال سن و با وجود اینکه تمام مقاطع را پشت سر هم گذرانده و سه سال دور از خانواده در نقطه ای محروم تعهدات خود را گذرانده ام هنوز امکان و شرای استخدام را ندارم. خواهشا توقعات غیر منطقی را کنار بگذارید.

    • با صحبت شما بسیار موافقم چرا که همه ما از لیسانس می تونستیم به یک شغل معمولی و باحقوق پایین بسنده کنیم بعد بگیم خیالمون راحته از استخدام حالا بریم ادامه تحصیل یا با سهمیه یا بدون اون ولی من و شما وخیلی ها یک ضرب درس خوندیم که بیایم هیت علمی و این قبیل شغلها ..واقعا چرا ناراحت میشید و گارد میگیرید اگر تحصیل اولویت بود پرا شرایط ماهارو ندارید همه زندگی یک حقوق ثابت خانواده دارید ولی اونایی که بی وقفه درس خوندند هیچی فقز دانش و سواد که در نهایت یک روزی امتیازی بشه نه اینکه ……

    • شما مطمئن هستید همه کارمندان از ماموریت اموزشی و یا سهمیه استفاده کرند که اینگونه صحبت می کنید؟

  17. با سلام نظر به اینکه در زمان شرکت کارمندان رسمی در آزمون‌ دکترا چنین قانونی مبنی بر باقی ماندن ۱۵ سال از سنوات قید نشده بود…لذا افزودن چنین تبصره ای دور از انصاف بوده و به تجارب چندین ساله ایشان پشت پا زدن است. این تبصره باید حذف شده و در دفترچه شرکت در آزمون دکترا قید شود

  18. متاسفم به این طراحی سایت. بایستی این سایت با تمامی مرورگرها و در تمامی سطوح اینترنت و در همه جا قابل دسترسی باشد مه متاسفانه نیست. بنده تابحال موفق به باز کردن لینک ثبت نام نشده ام.

  19. حسین محمودزاده

    ما عمر و زندگیمان خودمان را سر این مقطع دکترا گذاشته ایم. از زندگی ما را نا امید نکنید.

  20. حسین محمودزاده

    با سلام خدمت شما مسئولین محترم لطفا وقتی یک تصمیمی را می گیرید زحمات و تجربیات کارمندان محترم را نادیده نگیرید. در پیشگاه خداوند در مقابل آینده افراد باید جوابگو باشید لظفا این شرایط سن بازنشستگی بیشتر از ۱۵ سال تجدید نظر بفرمایید لظفا عطف به ماسبق نفرمایید.

  21. مسئولین محترم لطفا با آینده مردم بازی نکنید. ما عمرمان و زندگیمان به خاطر علم ودانش فدا کرده ایم لطفا با آینده ما بازی نکنید آنهایی که رفته ذند با کارمتدانی در شهر غریب عمر و زندگیشان را گذاشته اند به انها رحم کنید . لطفا در تصمیمتان صرفنظر کنید هم دولت و هم خودمان سرمایه گذاری کرده ایم تو را خدا تجدید نظر ف مایید.

  22. شما به کارمندان ماموریت آموزشی دادید که هم دولت هزینه کرده هم خود فر د از زندگی و بچه اش گذسته و در شهر غریب ادامه تحصیل داده تو را خدا تجدید نظر فرمایید با آینده ما بازی نکنید.

  23. برای افراد ۴۵ ساله با توجه به سابقه آموزشی و پژوهشی داشته باشند ۵ سال به سن این افراد اضافه می شود لطفا این ۵ سال را برای مستخدمین هم در نظر بگیرید . خواهشنا با سرنوشت ما بازی نکنید خدا را در نظر بگیرید ما هم زحمت کشیده ایم. لطفا لطفا

  24. افرادی که در تجربه حرف اول را می زنند در گردونه رقابت حذف می شوند و افراد جوان برای آنکه تجربه این افراد را بدست بیاورند ۱۵ سالی طول می کشد همچنین در این صورت کارمندان زحمت کش که بیشترشان متاهل بوده و به زحمت این تجربه را بدست آورده اند حذف می شوند لطفا تجدید نظر بفرمایید.

    • آیا این مطلب را حساب نمیکنید که کارمندان سالهاست حقوق بگیر هستند و جوانان که فارغ التحصیل شده اند بیکارند
      اگر خودتان هم بجای جوانان بودید همین مطلب را میگفتید
      آیا فکر نمیکنید فردی که بالای ۴۰ سال سن دارد دیگر حتی توان و کارایی و علم لازم برای تدریس را ندارد
      کارمندان با استفاده از امتیاز دولت هم کار کردند و حقوق گرفتند و از زندگی لذت بردند و الان میخواهند با یک دکتری که حقیقتا امتیاز و رانت دولت میخواهند حق جوانان را ضایع کنند

    • با سلام
      خانوم محترم؛ شما کار خودت رو داری ظاهرا و بیش از ۱۵ سال هست که مشغول به کار هستین و به مدد خداوند زندگی خود را سر و سامان داده اید. من یک جوان هستم، سربازی رفته ام، سی و یک سال از عمرم گذشته، هنوز هزار تومن هم جایی کار نکرده ام و کار پیدا نمیکنم.
      چرا نمیگذارید بدبخت هایی مثل من هم مشفول بکار شویم؟ نمیشه که هم خذا را داشت و هم خرما رو!!!!!
      میخواستین شما هم طعم بیکاری و در به دری رو بچشید.
      انصاف هم چیز خوبی هست.

      • موافقم ودرست میگید

      • امثال شما که هیچ گونه توان رقابت علمی با دیگران را ندارید و فقط منتظرید از نابودذی دیگران به نان و نوایی برسید و اطلاعاتتون در این حد هست که فکر می کنید کارمندان به راحتی با سهمیه و یا ماموریت اموزشی توانستند درس بخوانند باعث شدید زندگی برخی از کارمندان نابود بشه. لطفا بروید تحقیق کنید و ببینید ایا واقعا همه کارمندان از سهمیه و یا ماموریت اموزشی استفاده کرده اند.

  25. واهشا در شرایط حداقل شرایط بازنشتگی ۱۵ سال تجدید نظر کنید سن را همه ازقبل می دانستند که ۴۵ سال است ولی سابقه که امسال اضافه شده عطف به ماسبق نکنید. برای افرادی که در سالهای قبل فارغ التحصیل شده اند که رو این قانون حساب نکرده بودند. در این صورت خیلی از افراد مهم با تجربه که بویژه در رشته های آموزش پژشکی تجربه حرف اول را می زند از گردونه رقابت حذف خواهند شد. خیلی از این افراد با انگیزه و علاقه درس خوانده و حتی جزو نخبگان و استعد درخشان هستند . هم خودشان و سازمان برای اینها کلی هزینه سرمایه گزاری کرده و گاها تا ۵ سال از ماموریت آموزشی استفاده کردند. اگر این قانون را می دانستند نه خودشان و نه دانشگاههای علوم پزشکی برای اینها هزینه پرداخت می کرد. حداقل شرایط را مثل سن از قبل اطلاع می دادید. تا مردم تکلیف خودشان را می دانستند و شاید هم رنج و مشقت تحصیل در دوره دکترا آن هم در دانشگاه دولتی و روزانه را به خود و خانواده هایشان تحمیل نمی کردند. تو خدا اینقدر با سرنوشت مردم بازی نکنید. دانشگاه جایی افراد توانمند و با تجربه است . که هم عمل دارند و هم تجربه . متاسفانه با این شرایط این افراد بطور ناجوانمردانه از صحنه رقابت حذف شده و مشکلات روحی و روانی عدیده ی بسیار مواجه خواهندشد. چه بسا این افراد بخاطر خدمت صادقانه به مردم از تحصیل باز مانده اند. حداقل مدرکمان رارایگان آزاد کنید تا دیز نشده در سایر بلادها یک کاری برای خودمان پیدا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *