خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » جزئیات اعطای تسهیلات بانک ملی به اساتید دانشگاه آزاد
شرایط وام اساتید هیات علمی دانشگاه ازاد

جزئیات اعطای تسهیلات بانک ملی به اساتید دانشگاه آزاد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، بخشنامه پرداخت تسهیلات بانک ملی به اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

فرزاد ناظمی مدیرکل امور مالی، تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی، با اشاره به ابلاغ بخشنامه پرداخت تسهیلات بانک ملی به کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی توسط معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، گفت: با توجه به تفاهم نامه منعقد شده بین دانشگاه آزاد اسلامی و بانک ملی ایران ، واحدهای دانشگاهی می توانند نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کنند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

وی تاکید کرد: دانشگاه در مورد وام های کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان صرفا به عنوان معرف بوده و تعهدات لازم، جهت بازپرداخت تسهیلات اعطایی در چارچوب این بخشنامه توسط بانک عامل از متقاضیان اخذ می شود.

ناظمی در خصوص جزئیات تسهیلات کارکنان و اعضای هیات علمی، گفت: اعضای هیات علمی تمام وقت حداکثر تا مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال و اعضای هیات علمی نیمه وقت حداکثر تا مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال می توانند از تسهیلات بانکی استفاده کنند.

مدیرکل امور مالی، تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی افزود: برای دریافت تسهیلات کارکنان ضمانت دو نفر از کارکنان رسمی یا اعضای هیات علمی دانشگاه الزامی، و برای دریافت تسهیلات اعضای هیات علمی نیز ضمانت دو نفر از اعضای هیات علمی رسمی دانشگاه الزامی است.

لازم به ذکر است، پیرو توافق با بانک ملی پرداخت وام ها در تمامی استان ها قابل انجام بوده و کارکنان و اعضای هیات علمی به سهولت می توانند وام های مورد نیاز را از استان محل اقامت خود دریافت کنند.

همچنین ببینید

آمار زنان هیات علمی از زبان مشاور امور زنان وزارت علوم

فعالیت بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها

مشاور امور زنان وزارت علوم گفت: بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *