خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تبدیل وضعیت نیروهای حق‌ التدریسی فنی‌ و حرفه‌ ای

تبدیل وضعیت نیروهای حق‌ التدریسی فنی‌ و حرفه‌ ای

سرپرست دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ ای از تبدیل وضعیت نیروهای حق‌ التدریسی این دانشگاه خبر داد و گفت: در حال حاضر مجوز تبدیل وضعیت این افراد به قرارداد پیمانی تصویب شده و تا پایان سال لیست این افراد به سازمان مدیریت و برنامه و بودجه کشور ارسال خواهد شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

دکتر صالحی‌عمران در گفت و گو با ایسنا ضمن اعلام این مطلب،‌ در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای اظهار کرد: سازمان‌های قانونی صدور مجوز استخدام نیرو در ۱۷۲ مرکز فنی و حرفه‌ای در اختیار دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای نیست،‌ بلکه سازمان برنامه و بودجه کشور باید مجوز تبدیل وضعیت و استخدام نیروها را بدهد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر ۳۶۰۰ نیروی قراردادی در دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای مشغول به کار هستند که برای استخدام رسمی آن‌ها،‌ منتظر مجوز از سازمان برنامه و بودجه هستیم و هنوز مجوزی برای تبدیل وضعیت این نیروها دریافت نکردیم.

سرپرست دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای همچنین خاطرنشان کرد: فقط مجوز نیروهای حق‌التدریسی دانشگاه فنی‌حرفه‌ای را در اختیار داریم که در مجلس شورای اسلامی تصویب شده و براساس آن این افراد که در آموزشکده‌ها مشغول تدریس هستند از قرارداد حق التدریسی به پیمانی تبدیل وضعیت می‌شوند.

دکتر صالحی عمران در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه کارهای مقدماتی تبدیل وضعیت نیروهای حق‌التدریسی دانشگاه فنی‌حرفه ای در حال انجام است و امیدواریم تا پایان سال لیست این افراد را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ابلاغ کنیم.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *