خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » بررسی آخرین وضعیت بورسیه های بلاتکلیف

بررسی آخرین وضعیت بورسیه های بلاتکلیف

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد: از ۱۳۲ نفر بورسیه بلاتکلیف که در فراخوان هیأت عالی جذب ثبت نام و تأیید شده بودند، ۱۱۴ نفر تعیین تکلیف شده و تنها ۱۸ نفر باقی مانده اند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محمد علی کی نژاد در گفتگو با خبرگزاری مهر درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف بورسیه ها گفت: تعداد زیادی از بورسیه های بلاتکلیفی که در فراخوان هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی ثبت نام کرده بودند، تعیین تکلیف شده و تنها ۱۶ الی ۱۸ نفر باقی مانده اند که پیگیری برای جایابی آنها نیز در دست اقدام است.

وی ادامه داد: در فراخوانی که در این زمینه ارائه شد، ۳۲۴ نفر شرکت کردند. از این تعداد ۱۳۲ نفر هم مورد تایید هیات مرکزی جذب و هم شورای بورس قرار گرفتند.

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: در این زمینه جلسات متعددی برگزار شد و با روسای دانشگاه هایی که بورسیه ها اعلام کرده بودند در آن دانشگاه‌ها جایابی شده بودند و یا به آن دانشگاه تعهد دارند، تماس گرفته شد.

کی نژاد افزود: برخی از دانشگاه ها مشکلات بودجه ای را برای جذب این بورسیه ها مطرح می کردند که به آنها گفته شد، براساس روال همیشگی برای استخدام افراد جدید همیشه در دانشگاه ها ۱۰ درصد بودجه اختصاص داده می شود برهمین اساس نباید دراین زمینه مشکلی داشته باشند.

وی تصریح کرد:  همچنین مجلس نیز برای افرادی که جدید جذب می شوند تا آخر سال اعتبار متمرکز در نظر گرفته است.

همچنین ببینید

آمار جذب هیات علمی فنی و حرفه ای

جذب ۳۳۰ عضو هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای طی یک سال گذشته

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از جذب ۳۳۰ عضو هیات علمی در این دانشگاه در …

یک دیدگاه

  1. سلام علیکم
    به استحضار می رساند اینجانب یکی از ۱۳۲ نفر تایید شده هستم ولی متاسفانه تاکنون هزینه تحصیل پرداخت نگردیده و وزارت علوم به موضوع جایابی تعیین شده بنده نیز اصلا توجهی ننموده است. خواهشمند است این موضوع به استحضار جناب آقای دکتر کی نژاد رسانده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *