خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » فعالیت ۴۰۰۰ عضو هیأت علمی در دانشگاه پیام نور
شرایط جذب هیات علمی پیام نور

فعالیت ۴۰۰۰ عضو هیأت علمی در دانشگاه پیام نور

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از فعالیت ۴۰۰۰ عضو هیأت علمی در سطح دانشگاه های پیام نور کشور خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش ایسنا، دکتر ابوالفضل فراهانی در آیین افتتاحیه پردیس دانشگاه پیام‌نور مرکز خرم‌آباد با بیان این‌که در دانشگاه‌ها باید بتوانیم دانشجویان انسانی و علمی به جامعه عرضه کنیم، به دهه سوم خدمت دانشگاه پیام‌نور کشور اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام‌نور با سبک خاصی از پذیرش دانشجو، مقوله غیر قابل دسترس آموزش عالی را در اختیار همگان قرار داده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور کشور به بهره‌مندی این دانشگاه از ۴۰۰۰ عضو هیئت علمی اشاره و با بیان این‌که بخش قابل توجهی از اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور چهره‌های علمی قابل قبول علمی در سطح ملی و بین‌المللی هستند، گفت: در خصوص تولید محتوای درسی دانشگاه پیام‌نور بیش‌از ۲۶۰۰ کتاب را با استانداردهای بالا تولید کرده است.

وی با بیان این‌که ۷۲۰۰ تولید محتوای درسی اعم‌از نوشتاری و الکترونیکی در اختیار دانشجویان این دانشگاه است به توسعه تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور اشاره و عنوان کرد: ایجاد دوره های مشترک دانشگاه پیام‌نور با دانشگاه‌های معتبر جهان مانند استرالیا و اروپا در برنامه کاری این دانشگاه قرار دارد.

دکتر فراهانی در پایان خاطرنشان کرد: توسعه رشته‌های تحصیلی مورد نیاز جامعه و تناسب رشته های تحصیلی با بازارکار اولویت نخست دانشگاه پیام نور کشور است.

همچنین ببینید

آمار زنان هیات علمی از زبان مشاور امور زنان وزارت علوم

فعالیت بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها

مشاور امور زنان و خانواده وزارت علوم گفت: بیش از ۸ هزار نفر عضو هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *