خانه » جذب هیئت علمی وزارت بهداشت و درمان » تأمین هدفمند هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی در دستور کار

تأمین هدفمند هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی در دستور کار

تأمین هدفمند و نظام مند اعضای هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی به عنوان یکی از اولویت های بازنگری بسته «توسعه و ارتقای منابع و زیرساخت های آموزش علوم پزشکی» در نظر گرفته شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر امیراحمد اخوان معاون اجرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت بسته توسعه منابع و زیرساخت های آموزش علوم پزشکی گفت: بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی برنامه اصلی حوزه آموزش علوم پزشکی است و برای اجرایی سازی این بسته ها ضروری است تا به تامین زیرساخت ها توجه ویژه ای شود.

اخوان اظهار داشت: باتوجه به برنامه معاونت آموزشی وزارت بهداشت مبنی بر بازنگری بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی در ابتدای دولت دوازدهم، کارگروه هایی برای بازنگری این بسته ها تشکیل شد و یکی از این کارگروه ها نیز برای بررسی بسته توسعه و ارتقای منابع و زیرساخت های آموزش علوم پزشکی بود.

وی خاطرنشان کرد: این کارگروه ترکیبی از مدیران حوزه آموزش وزارت بهداشت و معاونین آموزشی برخی دانشگاه های علوم پزشکی بود که با بررسی تمامی محورها، اهداف و شاخص ها بسته توسعه و ارتقای منابع و زیرساخت های آموزش علوم پزشکی مورد بازنگری قرار گرفت.

معاون اجرایی معاونت آموزشی گفت: در بازنگری بسته توسعه منابع و زیرساخت ها تقویت زیرساخت های تجهیزات آموزشی رشته مقاطع مختلف خصوصا مقاطع تکمیلی و تخصصی و نیز بیمارستان های آموزشی مورد تاکید قرار گرفت.

وی اظهار داشت: تامین هدفمند و نظام مند اعضای هیات علمی دانشگاه ها/دانشکده های علوم پزشکی کشور نیز به عنوان یکی از اولویت های بسته «توسعه و ارتقای منابع و زیرساخت های آموزش علوم پزشکی» لحاظ شد.

اخوان گفت: همچنین ارتقای بستر ارائه خدمات الکترونیکی در حوزه آموزش علوم پزشکی از طریق محور به روزرسانی سیستم اطلاعات یکپارچه آموزش علوم پزشکی کشور نیز تبیین شد.

همچنین ببینید

فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت

فراخوان جذب هیات علمی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۳

دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس به منظور جذب اعضای هیات علمی در قالب تعهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *