خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » نحوه جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه های وابسته به نیروهای انتظامی
تعیین شرایط سنی جذب هیات‌ علمی

نحوه جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه های وابسته به نیروهای انتظامی

در جلسه اخیر هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزشی نحوه جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه های وابسته به نیروهای «نظامی و انتظامی» بررسی شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست محمدعلی کی‌نژاد در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، گزارشی از برخی تغییرات در حوزه جذب این وزارتخانه ارائه کرد و بعد از ارائه این گزارش اعضاء ضمن تأکید بر لزوم اجرای کامل قوانین و مقررات برخورداری از هرگونه اقدامی که منجر به تضعیف روند جذب اعضای هیات علمی تأکید کردند.

همچنین اعضاء با اشاره به لزوم چابک‌سازی تشکیلات اداری مربوط به جذب اعضای هیات علمی، تسریع در این روند را نیز مورد تأکید قرار دادند.

در ادامه جلسه گزارش کوتاهی از فعالیت‌ها و اقدامات کارگروه رسیدگی به شکایات ارائه شد و سپس مقرر شد تا فرم‌های مربوط به ارزیابی با توجه به آخرین اصلاحات صورت گرفته در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد استفاده قرار گیرد.

دستور بعدی جلسه هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، بررسی پیشنهاد دانشگاه‌های وابسته به نیروهای نظامی و انتظامی مبنی بر تخصیص شرایط خاص برای جذب اعضای هیات علمی در این دانشگاه‌ها به پرسنل این نیروها بود و پس از طرح موضوع مقرر شد تا با دعوت از روسای دانشگاه‌های ذیربط پرونده افراد مزبور بررسی شود.

همچنین ببینید

فرصت‌ مطالعاتی هیات علمی جامعه و صنعت

شرکت هزار عضو هیات علمی در فرصت‌های مطالعاتی جامعه و صنعت

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم از شرکت حدود هزار نفر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *