خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » برنامه‎ریزی هیأت عالی جذب برای حل مشکل بورسیه‎ها در استان‎ها

برنامه‎ریزی هیأت عالی جذب برای حل مشکل بورسیه‎ها در استان‎ها

رئیس هیأت عالی جذب یکی از برنامه‎های این هیأت را حضور در استان‎ها و حل مشکلات بورسیه‎ها و بررسی پیشنهادات و راهکارهای ارائه‎شده از سوی اساتید جذب‎شده در دانشگاه‎ها عنوان کرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه گلستان، نشست اعضای هیأت علمی دانشگاه گلستان با محمدعلی کی نژاد رئیس هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد. در این نشست که با هدف تبیین سیاست‌ها و شیوه های بررسی صلاحیت عمومی اعضای هیأت علمی برگزار شد، کی نژاد گفت: حضور اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در استان‌ها و برپایی چنین جلساتی، بررسی پیشنهادات و راهکارهای ارائه شده از سوی اساتید جذب شده در دانشگاه ها و همچنین بحث درخصوص بورسیه ها رفع مشکلات مربوط به آنهاست.

وی ادامه داد: نقش تربیتی اساتید به گونه ای است که باید علاوه بر تربیت نیروهای متخصص و متعهد در دانشگاه ها، تربیت نسل انقلابی و جوان کشور را در برنامه های خود بگنجانند تا روند اسلامی شدن دانشگاه ها شتاب بیشتری بگیرد. همچنین ارتقاء علمی و به روز بودن و تلاش برای ایجاد مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان که از نیازهای اساسی کشور است، از دیگر انتظارات شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

در ابتدای این نشست دکتر مصطفی رقیمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی ضمن خیر مقدم به حاضرین گزارشی از روند تأسیس دانشگاه و جذب اعضای هیأت علمی از آغاز به امروز ارائه دادند.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *