خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » امکان حذف سود تنفس وام بانک برای دانشجویان دکتری

امکان حذف سود تنفس وام بانک برای دانشجویان دکتری

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از امکان حذف سود تنفس وام بانک برای دانشجویان دکتری خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش ایسنا،‌ دکتر مجتبی صدیقی دیدار با جمعی از دانشجویان دوره دکتری عضو «کمپین مطالبات دکتری وزارت علوم» با تاکید بر اینکه پیشنهاد حذف سود تنفس وام بانک برای دانشجویان قابل مذاکره و پیگیری است،‌ افزود: دانشجویان بجای تحریم وام بانک، کمک کنند شرایط طوری تعدیل شود تا بخشی از دانشجویان به سمت دریافت وام از بانک رفته و مشکل منابع مالی صندوق کاهش یابد. چرا که فشار زیاد منجر به قطع خدمت خواهد شد. البته پیشنهاد حذف سود تنفس وام بانک قابل مذاکره و پیگیری است.

دکتر صدیقی گفت: عملکرد صندوق رفاه دانشجویان در شش ماهه اخیر بسیار فراتر از انتظار بوده و بحث وام های ویژه در شرایط فعلی صندوق، نشان از صداقت مسئولین مربوطه دارد.

به گزارش ایسنا، در جلسه دانشجویان دانشجویان دکتری با رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم که با حضور دکتر فریبرز سجادی قائم مقام رئیس صندوق رفاه دانشجویان برگزار شد، جمعی از دانشجویان دوره دکتری عضو «کمپین مطالبات دکتری وزارت علوم» دیدگاه‌ها و دغدغه‌های صنفی خود را در حوزه های وام دانشجویی، سنوات مجاز آموزشی و رفاهی، شرط نمره زبان برای ورود به دوره دکتری، تعهد به خدمت و غیره را مطرح کرده و خواستار رسیدگی مسئولان وزارت علوم به این مسایل شدند.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *