خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » پیگیری نقل و انتقال بورسیه‌های بلاتکلیف به سایر دستگاه‌های دولتی

پیگیری نقل و انتقال بورسیه‌های بلاتکلیف به سایر دستگاه‌های دولتی

رئیس هیأت عالی جذب گفت: با اشاره به متقاضیان راتبه‌ای که بلاتکلیف هستند، افزود: وزارت علوم مستقیم عدم تعهد آنها را اعلام کند، بعد از آن نقل و انتقال آنها به سایر دستگاه‌های دولتی فراهم شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، یکصدو نودوچهارمین جلسه هیأت عالی جذب به ریاست محمد علی کی نژاد در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد.

در ابتدای جلسه کارشناس هیأت عالی جذب گزارشی از پیاده سازی فراخوان راتبه ها و متقاضیان جذب بلاتکلیف بر روی زیرپرتال هیأت عالی جذب در پورتال جامع شورای عالی انقلاب فرهنگی با ذکر نرخ ثبت نام به تفکیک متقاضی و راتبه تحصیلی ارائه کرد.

محمد علی کی نژاد، هدف از این فراخوان را دستیابی به آمار دقیق افراد جذب نشده عنوان کرد و افزود: موانع منطقی، غیرمنطقی، قانونی و یا غیرقانونی بورسیه ها و متقاضیان جذب هیأت علمی به تفکیک مشخص می شود.

وی در ادامه با اشاره به متقاضیان راتبه ای که بلاتکلیف هستند افزود: وزارت علوم مستقیم عدم تعهد آنها را اعلام کند، بعد از آن نقل و انتقال آنها به سایر دستگاههای دولتی فراهم شود.

سپس، سعید سهراب پور گزارشی در خصوص مصوبه جذب ۱۰۰ نفر نخبه بدون فراخوان توسط بنیاد ملی نخبگان را ارائه داد و گفت: ۵۱ نفر از ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان و ۱۲ نفر از دانشگاه های داخل کشور که دارای شاخص های بنیاد ملی نخبگان می باشند، جذب شده اند.

همچنین در خصوص متقاضیان جذب و تبدیل وضعیت گروه معارف، مقررشد  از این پس از معاونت آموزش و پژوهش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها درخواست شود جمع امتیازات صلاحیت عمومی و توانایی علمی افراد تأیید شده رابه هیأت اجرایی جذب موسسات ارسال کنند.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *